carbon / alu udstødning
Fra : Coraggio

Dato : 28-09-08 16:17

Hej NG

Endnu et spørgsmål til de motorkyndige vedr forskellen på min kammerat´s
SV1000 og min TL1000R....TL´eren blev købt med en komplet BOS udstødning med
2 potter i alu, mens der på SV´eren er blevet monteret et komplet Yoshimura
system med en enkelt potte i carbon - men der er MEGET forskel i lyden på de
to motorcykler - SV´eren lyder meget dyb og voldsom (og det er jo rigtig
lækkert) mens TL´eren "mangler" lidt bas i forhold til...

....hvad skyldes forskellen, er der bare mere "bas" i carbon kontra alu -
eller er det noget helt tredie !?

Forsat go´ weekend - Brian TL1000R