Suk. . . . . . .
Fra : Ulla Mortensen

Dato : 29-09-08 09:27

Kære Hundeejere.

I lørdags var vi til det årlige kræmmermarked i Mørkøv.

Det første vi hørte i højtalerne: To hunde sidder i lukket parkeret bil.
Senere var den gal igen. Manden i højtaleren var naturligvis meget vred.

TAG JER SAMMEN HUNDEEJERE ! TÆNK JER DOG OM.
DET KAN IKKE PASSE VI HELE TIDEN HØRER OM HUNDE DER ER LUKKET INDE I MEGET
VARME BILER. DE DER GØR DET: BURDE SELV PRØVE AT SIDDE I EN 50-70 GRADERS
BIL UDEN NOGET AT DRIKKE!

Så lad hellere hunden blive hjemme........

Det var bare lige det.....

Jeg fik da luft.

Hilsen Ulla

Fra : Pwh

Dato : 29-09-08 18:37

Ulla Mortensen, skrev:

> TAG JER SAMMEN HUNDEEJERE !

Niks, kræver for meget energi

/Jens

Fra : Ivan Madsen

Dato : 29-09-08 18:52

On Mon, 29 Sep 2008 10:26:45 +0200, "Ulla Mortensen"
<ullaogmogens@email.dk> wrote:

> [...]
>BIL UDEN NOGET AT DRIKKE!
>
>Så lad hellere hunden blive hjemme........

Jamen, desværre har du fuldstændig ret. Alt for mange hundeejere
"glemmer" at de har kræene siddende ude i bilen. Jeg glemmer aldrig de
4 dage i Brøndby (DKK2006) med 40 grader+ i mit telt, hvor jeg sad og
skrev - og mange gange om dagen hørte højttalerne bræge om hunde i
biler *suk*. Jeg havde fandme lyst til at tage hundene ud og sætte
ejerne derind et par timer.
At jeg nærmest er allergisk overfor at efterlade hundene i bilen bare
kortvarigt gør mig måske til en helgen - men sådan er det bare, jeg
hader tanken om de skal lide, fordi jeg skal more mig lidt.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 29-09-08 23:10

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrev - og mange gange om dagen hørte højttalerne bræge om hunde i
> biler *suk*. Jeg havde fandme lyst til at tage hundene ud og sætte

Puuuha ja, det husker jeg kun alt for godt! Faktisk var Brøndby så varm selv
uden for biler at jeg helt valgte at blive hjemme om søndagen da jeg
simpelthen ikke synes jeg kunne byde mine hunde 4 dage der inde! Husker der
var hunde der blev syge af varmen selv udenfor bilerne! Det var ganske
skrækkeligt der ovre og fuldstændig ufatteligt at folk overhovedet kunne så
meget som overveje at lade hundene blive i bilerne!