fil upload
Fra : Martin Skou Andersen

Dato : 24-07-01 09:09

Hej NG...
Jeg har et problem med fil upload...
Jeg kan godt uploade små filer, men ikke store filer...
Det er nok fordi max executions time nås...
Hvordan tackler jeg den?
Jeg kan jo sætte max executions time til uendelig, men det vil jo ikke
være så fedt...

Mvh. Martin Skou

Fra : Henrik Hansen

Dato : 24-07-01 09:12

Martin Skou Andersen <skou@fys.ku.dk> wrote:

> [...]
> Hvordan tackler jeg den?
> Jeg kan jo sætte max executions time til uendelig, men det vil jo ikke

tjek også den her i din php.ini fil, hvis dine filer er over 2 mb

; Maximum allowed size for uploaded files.
upload_max_filesize = 2M

--
Henrik Hansen

Fra : Martin Skou Andersen

Dato : 24-07-01 09:34

> tjek også den her i din php.ini fil, hvis dine filer er over 2 mb
>
> ; Maximum allowed size for uploaded files.
> upload_max_filesize = 2M

Det hjalp lidt, men kan stadig ikke uploade store filer, ~ 20 MB.

Hvad gør jeg?

Mvh. Martin Skou

Fra : Henrik Hansen

Dato : 24-07-01 09:37

> Det hjalp lidt, men kan stadig ikke uploade store filer, ~ 20 MB.
>
> Hvad gør jeg?

Det er nok som du selv siger HTTP timeout eller noget lign, måske sæt
din execution time op?

--
Henrik Hansen

Fra : Martin Skou Andersen

Dato : 24-07-01 09:44

> Det er nok som du selv siger HTTP timeout eller noget lign, måske sæt
> din execution time op?

Nej... Det hjalp ved også at sætte:
; Maximum size of POST data that PHP will accept.
post_max_size = 100M

Men jeg ved så ikke om den vil fejle hvis upload af filen tager længere
tid end max execution time.
Nogen der ved det?

Mvh. Martin Skou

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 24-07-01 09:42

On Tue, 24 Jul 2001 10:43:36 +0200, Martin Skou Andersen
<skou@fys.ku.dk> wrote:

>Nej... Det hjalp ved også at sætte:
>; Maximum size of POST data that PHP will accept.
>post_max_size = 100M

er det noget du _vitterligt_ ønsker?

>Men jeg ved så ikke om den vil fejle hvis upload af filen tager længere
>tid end max execution time.
>Nogen der ved det?

det timer ud.

--
vh
Thomas Jensen, http://pil.dk/

Fra : Martin Skou Andersen

Dato : 24-07-01 09:55

> er det noget du _vitterligt_ ønsker?

Nej. Men det er kun til at få nogle enkelte filer over på serveren...
Er der da nogen ulempe ved: post_max_size = uendelig?
Hvis man har begrænset adgangen af folk der kan uploade filer, skulle der
da ikke være noget problem?

Mvh. Martin Skou

Fra : Niels Andersen

Dato : 24-07-01 21:12

"Martin Skou Andersen" <skou@fys.ku.dk> wrote in message
> post_max_size = 100M
> Men jeg ved så ikke om den vil fejle hvis upload af filen tager længere
> tid end max execution time.

Måske burde jeg holde min kæft når ikke jeg er sikker, men jeg er ret
overbevist om at PHP først bliver startet når du er FÆRDIG med at uploade.
Ligesom browseren heller ikke timer ud, mens den er ved at uploade eller
downloade.

--
Mvh.

Niels Andersen