Signatur i Outlook 2003
Fra : JensC

Dato : 29-09-08 08:43

Hej NG

Jeg havde en tekstsignatur i min outlook. Det var en signatur med firmanavn,
mit navn, telefonnr og mit gamle mobilnr 40xxxxxx. Jeg har nu lavet en ny
signatur i HTML format med firmalogo, firmanavn, mit navn, telefonnr og mit
nye mobilnr 20xxxxxx.

Min outlook er sat op til at benytte HTML og ikke tekst når jeg sender også
når jeg besvarer en mail.

Når jeg besvarer en mail, der er lavet i HTML format får jeg min nye
signatur på (mobil nr 20xxxxxx), men når jeg besvarer en mail, der er
skrevet i almindelig tekst, får jeg min gamle signatur på (mobil nr
40xxxxxx). Når jeg ser under signaturer, har jeg kun en signatur (mobil nr
20xxxxxx).

Er der nogen, der kan forklare mig hvad der sker?

På forhånd tak

Hilsen
Jens

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-09-08 20:47

Den 29 sep 2008 skrev JensC i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> der er skrevet i almindelig tekst, får jeg min gamle signatur på
> (mobil nr 40xxxxxx). Når jeg ser under signaturer, har jeg kun en

Dine signaturer bør ligge i denne mappe:
C:\Documents and Settings\Brugernavn\Application Data\Microsoft\Signaturer

Find din .txt signatur og ret med NotesBlok

Lars Klintholm

Fra : JensC

Dato : 01-10-08 11:49

Hej Lars

Tak for hjælpen. Det var lige den info jeg manglede.

mvh
Jens

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-10-08 16:42

Den 01 okt 2008 skrev JensC i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Tak for hjælpen. Det var lige den info jeg manglede.

Velbekomme, tak for tilbagemelding

Lars Klintholm