Skærm til Toshiba
Fra : Carsten Ducjan

Dato : 24-07-01 09:06

Skærm til Toshiba
Jeg har desværre været så uheldig at ødelægge min skærm til min Toshiba
satellite 4090 CDS.
Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en ny skærm som er til at betale
sig fra.
Toshiba vil have over 6000 Kr. for en skærm.
KH Carsten Ducjan

Fra : JYK

Dato : 24-07-01 13:04

En Toshiba laptop, skal vel have en original Toshiba laptop-skærm, så derfor
tror jeg ikke du kan finde den meget billigere, med mindre du er heldig at
falde over en brugt maskine, hvor skærmen ikke fejler noget, men derimod fx
bundkortet er røget sig en tur.
Herefter skal du montere skærmen, men det kan ofte kun lade sig gøre med
specialværktøj, så du skal alligevel sende den ind til Toshiba, og dét
koster knapper.

Jeg har selv haft ibm-laptops og haft stor glæde af dem, men én ting har jeg
lært:

Laptops er arbejdmæssigt yerst behagelige når de virker og økonomisk meget
ubehagelige når de ikke gør!

Hvis du alligevel kun bruger den som skrivebord/stationær-pc, kan du købe en
alm. monitor, den kan sættes til din "skærmløse" pc (de fleste laptops har
den feature).

_________________

Jesper Y. Kristiansen
_________________

Fra : Kenson

Dato : 27-07-01 04:10

"Carsten Ducjan" <Ducjan@ducjan.dk> wrote in message
> [...]
betale
> sig fra.
> Toshiba vil have over 6000 Kr. for en skærm.

Hej Carsten.
Hvis det tilbud er inkl.. arbejdsløn, for at skifte skærmen
så tror jeg ikke du kan få det billigere.
De skærme er desværre meget dyre, og det gælder for
alle mærker af notebooks.
Og selv at skifte den vil jeg ikke råde dig til, da det kan
være yderst problematisk hvis man ikke kender lidt til det.
Mvh
Kenson