MS Windows
briani 27239
Tweak UI til vista ?
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 11:02

halløj
Er det ikke muligt at downloade Tweak UI til vista, har kikket efter det og
et enkelt sted stod der noget om at ms ikke laver den slags til vista. er
det rigtigt, hvis nej er der så nogen der har et link ?

mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 11:05

Hej

> Er det ikke muligt at downloade Tweak UI til vista, har kikket efter det
> og et enkelt sted stod der noget om at ms ikke laver den slags til vista.
> er det rigtigt, hvis nej er der så nogen der har et link ?

Den hedder TweakVI, som er til vista.

Mvh Poul

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-09-08 11:16

Poul Johannsen skrev:

>Den hedder TweakVI, som er til vista.

så husker man også lige at det ikke er Microsoft der står bag den software

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 28-09-08 12:31

Ivan V. Klattrup wrote:
> så husker man også lige at det ikke er Microsoft der står bag den
> software

Og bare af den grund kan man forvente at det er ordenligt skrevet..

Mvh Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-09-08 13:07

Hauge skrev:

>Og bare af den grund kan man forvente at det er ordenligt skrevet..

Jeg er mere overbevist om at det er fordi at Microsoft godt ved at den
underliggende kode er så elendig, så det ikke er værd at tweake
udseendet, at de ikke har lavet et tweak værktøj.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-09-08 11:04

<-> skrev:

>Er det ikke muligt at downloade Tweak UI til vista, har kikket efter det
>og et enkelt sted stod der noget om at ms ikke laver den slags til vista.
>er det rigtigt,

Ja det er rigtigt

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Søren Nielsen

Dato : 29-09-08 17:18

- wrote:
> [...]
> det og et enkelt sted stod der noget om at ms ikke laver den slags
> til vista. er det rigtigt, hvis nej er der så nogen der har et link ?

Det hedder Windows XP.

Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-10-08 19:29

"Søren Nielsen" skrev i meddelelsen
> Det hedder Windows XP.

Jeps - det store ultimative Tweak der retter op på alle Vista's særheder

Det brugte jeg også efter at have prøvet Vista.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-08 09:13

> Jeps - det store ultimative Tweak der retter op på alle Vista's særheder
>

> Det brugte jeg også efter at have prøvet Vista.

jaja jeg smed vista på porten første gang, men det kan jo være et problem
med drivere !