MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Diktafon
Fra : Andy Dufresne

Dato : 28-09-08 09:13

Hej.

Nogen der kender et gratis SIMPELT diktafon-program til Windows?

/Andy

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-09-08 09:22

Andy Dufresne skrev:

> Nogen der kender et gratis SIMPELT diktafon-program til Windows?

Skal det kunne noget specielt udover at optage og afspille?
Hvis ikke, kan du tage et kig på MP3DirectCut, der har den
fordel, at det kan optage direkte i mp3-formatet, så
optagelsen fylder mindre.
http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-mp3directcut.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sammenlign dagens pc med en pc i 1986, og gys over datidens

Fra : Per

Dato : 28-09-08 14:53

Andy Dufresne wrote:
> Hej.
>
> Nogen der kender et gratis SIMPELT diktafon-program til Windows?

I Vista ligger der et optage program under tilbehør / lydoptager.

mvh. Per

Fra : Pico

Dato : 28-09-08 18:33

Per wrote:

> I Vista ligger der et optage program under tilbehør / lydoptager.

I XP ligger det i tilbehør/underholdning/lydoptager.
--
MVH
Pico

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-09-08 19:03

Pico skrev:

> I XP ligger det i tilbehør/underholdning/lydoptager.

Jeg ved ikke, om det er anderledes i Vista, men den i XP er
vist stærkt begrænset mht. optagetid.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Screamer Radio: Hør og optag din yndlingsmusik via

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-09-08 21:25

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev

> Jeg ved ikke, om det er anderledes i Vista, men den i XP er vist stærkt
> begrænset mht. optagetid.

Jeg tror faktisk ikke at der er de begrænsninger i Vistas lydoptager.
Var det ikke 30 sekunder der var grænsen? Det mindes jeg i hvert fald fra de
gamle win98-dage.

Du må dog ikke hænge mig op på det, da jeg selv bruger Audacity.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 29-09-08 18:17

On Sun, 28 Sep 2008 10:12:48 +0200, Andy Dufresne wrote in
dk.edb.system.ms-windows <03354a80$0$23243$c3e8da3@news.astraweb.com>:

>Hej.
>
>Nogen der kender et gratis SIMPELT diktafon-program til Windows?

Det du leder efter hedder Audacity:

http://audacity.sourceforge.net/
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-09-08 18:21

Andy Dufresne skrev:

>Nogen der kender et gratis SIMPELT diktafon-program til Windows?

Messer http://www.dago.pmp.com.pl/messer/
desværre er programmet ikke at finde på siden mere, men kan hentes fra
http://www.snapfiles.com/reviews/Messer/messer.html

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk