Billeder af Maja
Fra : Morten og Claudia

Dato : 24-07-01 08:38

Så er der lagt et par billeder af Maja inde på dk.binaer

Hilsen Claudia og Morten - Emma og Maja

Fra : Morten og Claudia

Dato : 24-07-01 08:57

Eller det vil sige..jeg prøvede på det - det ser ikke ud som om de er kommet
derind - skod! Nå, ellers må I vente til jeg får en hjemmeside op - eller
også må jeg sende en e-mail

Fra : Morten og Claudia

Dato : 24-07-01 12:10

Så fungerede det endelig - billederne er på dk.binaer...

Hilsen Morten og Claudia - Emma og Maja

Fra : Trine

Dato : 24-07-01 19:06

Arj hvor er hun kær...suuuuk....iiihh...nææhh

Bare ærgeligt at man ikke kan slippe for alle de dumme kommentarer i
dk.binaer ....

Tillykke med hende

/Trine

Fra : Morten og Claudia

Dato : 24-07-01 19:03

You are so right! En smule belastende med de der oversmart kommentarer - men
hva´..jeg regner med at de bare er misundelige, fordi de ikke har en misling

Tak for de søde ord - kæmpe spinbrum fra Maja og et lille hvæs fra Emma, som
der desværre ikke er billeder af (hun ligger jo under sofaen)

Claudia

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-07-01 21:57

> You are so right! En smule belastende med de der oversmart kommentarer -
men
> hva´..jeg regner med at de bare er misundelige, fordi de ikke har en
misling

Nårr nårr,, kom nu ikke for godt igang,,,

Jeg har da den søgeste mis på jorden,, synes jeg da selv,,, Og så er den 18
år

Fra : Trine

Dato : 26-07-01 07:25

Det var nu heller ikke dig, Bjarke, jeg mente...

Jeg har selv oplevet at når jeg har sat billeder ind af Emil...så har jeg
fået nogle mindre "fede" mails privat. Jeg citerer: hvad fanden skal vi se
på dine lorte katte for, hvor er din kat dog grim, spar os for den
slags...osv osv

/Trine

Fra : Fie & Christian

Dato : 24-07-01 19:46

Hvor er hun bare smuk!! Helt utrolige øjne, mon ikke Emma lader sig charmere
snart

Hilsen
Fie

Fra : Eva Schmidt

Dato : 25-07-01 16:17

Maja er bare DEJLIG, stort tillykke med hende. Emma skal nok snart overgive
sig, hvordan kan man andet til sådan en lille charmetrold.

mvh Eva

Fra : Morten og Claudia

Dato : 25-07-01 16:35

Hejsa alle!

Maja takker for alle de søde ord - og så gør hun sig lige lidt mere
lækker...

Ja, jeg ved ikke hvad der er med Emma - Det virker lidt som en
skønhedskonkurrence her. Emma er petit og har det kønneste ansigt og den
blankeste pels, mens Maja er petit og har en masse flotte farver...De
opfører sig i hvert fald som om det var en konkurrence - men de er jo mine
babyer, uanset hvor kønne og dejlige de er

Der er dog en smule godt nyt - Emma er så småt begyndt at tage sig sammen
til at komme frem, når Maja sover. Men lige så snart Maja vågner op, er Emma
væk. Men det er da bedre end ingenting...kan ikke klare at se Emma så bange.

Nå...mange hilsener fra
Claudia og Morten - Emma og Maja Missekat