IE 8 beta 2?
Fra : Jubii

Dato : 28-09-08 10:54

Nogen erfaringer med den til vista platform?

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 28-09-08 11:17

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse
> Nogen erfaringer med den til vista platform?

Ikke megen erfaring, men har dog konstateret, at vores Netbank ikke kan
"køre".

Jeg prøvede programmet på både en Vista-baseret maskine og en XP-maskine,
problemet fandtes begge steder. Altså ud med det.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Jubii

Dato : 28-09-08 12:55

"Hans-Jørgen" <sindholt@paradis.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> XP-maskine,
> problemet fandtes begge steder. Altså ud med det.

Ja, så måtte jeg jo installere IE8 for at se om den kørte netbank på
*min* computer, og den vil heller ikke køre min netbank her.
Det er naturligvis netbanken som ikke har opdateret deres systemer så
IE8 kan bruges. Det gør de naturligvis når IE8 går "normal".
Men jeg kan ikke afinstallere den igen.

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 28-09-08 13:07

> [...]
> Det er naturligvis netbanken som ikke har opdateret deres systemer så IE8
> kan bruges. Det gør de naturligvis når IE8 går "normal".

Det er let nok i XP via "Tilføj/Fjern programmer"
I Vista gør du sådan her:

1. Gå i kontrolpanel
2. Gå i "System og vedligeholdelse"
3. Gå dernæst i "Windows Update"
4. Gå i "Vis installerede opdateringer" (lad Windows gøre listen færdig,
hvis den er lang)
5 Find "Internet Explorer 8 Betal" (eller hvad der står.
6. Marker linjen - og klik på "Fjern" over listen over opdateringerne.
-
Det giver sådan set sig selv, når du er kommet til "Fjern opdateringer".

Når hele sceneriet er overstået, er du tilbage i IE 7.

God fornøjelse.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Jubii

Dato : 28-09-08 15:06

> Når hele sceneriet er overstået, er du tilbage i IE 7.
>
> God fornøjelse.

Ja tak for det, det var en fornøjelse at se IE7 igen og en login til
netbanken.
Men ellers var det der virkede i IE8 da godt nok, så den skal da
installeres når den er ude af beta.
Dog skal banken lige nå at opdage den er der.

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 28-09-08 18:42

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> installeres når den er ude af beta.
> Dog skal banken lige nå at opdage den er der.

Jeg er bestemt enig med dig - mine erfaringer med IE 8 Beta er som
tidligere nævnt ikke udprægede, men mit indtryk var - på trods af problemet
med Netbank - at IE 8 vil gøre det
hele lidt mere hensigtsmæssigt - og i hvert fald virke mindre "tung", hvis
man kan skrive sådan
om et program.
Også her vil programmet finde sin plads, når Netbank ellers kan håndteres.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu