bilka tøj
Fra : tp

Dato : 26-09-08 17:28

Bare lige et input

mine 15 år gamle læderbukser kan bare ikke mere, og så faldt jeg over nogle
billige mc bukser i bilka. Planen er ikke at de skal bruges 15 år, blot til
næste år hvor økonomien mere er til det rukkasæt jeg har forelsket mig i.

Nå, men de sidder nogenlunde, er varme og vandtætte, men på FØRSTE tur røg
knapperne i livet, så jeg har været nød til at improvisere noget. Efter en
uge er der gået en syning, der dog ikke er kritisk. Jeg vil ikke
generalisere noget, og de har sikkert mange forskellige modeller derude, men
det KU være at man fik hvad man betalte for. Og hvis syningen kan gå ved
alm brug, hvad sker der så den dag jeg styrter med dem :-/

Mvh TP - der MEGET snart skal have købt den rukka dragt...

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-09-08 18:18

tp skrev:
> [...]
> derude, men det KU være at man fik hvad man betalte for. Og hvis
> syningen kan gå ved alm brug, hvad sker der så den dag jeg styrter med
Gå dog i Bilka med skidtet, og få det byttet - meget kan man sige om
Bilka, men der er ikke vrøvl med at få byttet.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Gimbal

Dato : 26-09-08 19:01

"tp" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
> Bare lige et input

Meget modigt af dig, at købe sikkerhedsudstyr i et lavpris varehus :|

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-09-08 19:35

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> derude, men det KU være at man fik hvad man betalte for. Og hvis
> syningen kan gå ved alm brug, hvad sker der så den dag jeg styrter med

Hvilket tøjmærke er der tale om ?

--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36