Træt af at stå med børsten: Første automat~
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-08 16:47

http://fpn.dk/motor/mc/article1448408.ece

Amerikansk firma har lanceret det første fuldautomatiske alternativ til selv
at stå med klud og spand foran carporten.

Det er firmaet Moto Express, der står bag det nye koncept, skriver
Visordown. Og kun fem minutter skulle det tage at forvandle en godt beskidt
tohjuler til en glinsende øjenpryd igen - et arbejde der ellers angiveligt
modsvarer to timers manuelt arbejde.

Online-magasinet Visordown er dog lidt skeptisk i forhold til
effektiviteten. Og har man først selv prøvet at få bund i en egerfælg fyldt
med med flere ugers skidt, lyder løfterne også lidt store.

Moto Express har angiveligt taget patent på dele af vasketeknologien, og
selskabet oplyser gerne om nærmeste forhandler af vaskeydelsen - i USA.

Hvis man er mageligt anlagt, og motorcyklen trænger til en kærlig vaskehånd,
er der imidlertid mulighed for at bestille grejet over nettet. Flere tyske
netfirmaer er leveringsdygtige, og www.louis.de er et godt eksempel på en
servicevenlig butik med et stort sortiment

/kim

Fra : Jan Bachman

Dato : 27-09-08 09:43

On Fri, 26 Sep 2008 17:47:13 +0200, "KimT"
<detsortehul"snabela"hotmail.com> wrote:

> [...]
>netfirmaer er leveringsdygtige, og www.louis.de er et godt eksempel på en
>servicevenlig butik med et stort sortiment

Jeg er nu ret mageligt anlagt og træner tit min hvilepuls på sofaen.
Men jeg vil da foretrække at lægge mig ud i solen med tændt radio,
kølig pils, pudseklud og en tube autosol. Det er lissom stilen og
hører sig til.

/Jan

Fra : Gimbal

Dato : 27-09-08 10:43

"Jan Bachman" <jamen@davs.du> wrote in message
> [...]
> Men jeg vil da foretrække at lægge mig ud i solen med tændt radio,
> kølig pils, pudseklud og en tube autosol. Det er lissom stilen og

At pudse MC er en elskovsaffære mellem mand og maskine. At sende sin MC til
autovask, er som at sende sin kæreste/kone til auto-sex.

Fra : KentBM

Dato : 28-09-08 14:05

Gimbal skrev:
> At pudse MC er en elskovsaffære mellem mand og maskine. At sende sin MC til
> autovask, er som at sende sin kæreste/kone til auto-sex.

Du skal da være velkomme til at besøge min BMW og have lidt "elskov" et
par timer.

--

Kent

Fra : Gimbal

Dato : 28-09-08 15:51

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote in message
> Du skal da være velkomme til at besøge min BMW og have lidt "elskov" et
> par timer.

Sådanne sidespring bliver ofte meget grisede affærer, kan du nok forestille
dig.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 19:38

> At pudse MC er en elskovsaffære mellem mand og maskine. At sende sin MC
> til autovask, er som at sende sin kæreste/kone til auto-sex.

Selve vaskningen er vel kun forspil?
Det er først når man efterfølgende stiger op og tager fat at det sjove sker

/Kim