Forslag til hestehold
Fra : Anet

Dato : 24-07-01 07:21

Har I været inde på Dansk Rideforbunds side og kigge på forslagene til
regler for hesthold som er fremsat? Det er da god nok meget detaljeret
beskrevet.

hilsen

Anet

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 25-07-01 01:22

Har du evt. et link?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Anet

Dato : 25-07-01 08:18

Hej

Gå ind på denne side http://www.rideforbund.dk/ og klik på Nyheder og klik
igen på Nyheder. Til højre på siden står der Udkast til bekendtgørelse af
hold af hest hvor du så klikker.
God læselyst.

hilsen

Anet

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 25-07-01 08:46

In article <9jls18$1cit$1@news.cybercity.dk>, Anet wrote:
> [...]
> igen på Nyheder. Til højre på siden står der Udkast til bekendtgørelse af

Eller bare
http://www.rideforbund.dk/drf/nyheder/bekendtg.html

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Jens Harvest

Dato : 25-07-01 14:19

Ja, detaljeret er vist et godt dækkende ord !!

Jeg syntes nu der er mange gode ting i udkastet....Men står det virkelig så
skidt til rundt omkring ??? Jeg synes nu det meste er logik for perlehøns
*g*
Selvfølgelig skal heste da ha´ det godt....Men jeg syntes nu det er lidt
trist, at man skal lave regler om alt.!!

Jens

Ps.: Hvad med et rytter kørekort *gg*

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 25-07-01 14:25

> Ps.: Hvad med et rytter kørekort *gg*

Også kaldet ridemærke ??

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Jens Harvest

Dato : 25-07-01 15:11

"Bør forevises på forlangende " !!! - Heldigvis ikke endnu da .....

Jens

Fra : Anet

Dato : 25-07-01 15:18

Faktisk så er det et udmærket udkast og det må have krævet mange beregninger
for at kunne lave noget der er "idiotsikkert". Jeg tror ikke det er for at
rette på f.eks dig Jens og mig men for at rette på hestehandlere (de dårlige
som desværre forefindes) og på folk som uden noget kendskab køber en hest.
Da vil forslaget være godt at henvise til.
Jeg regnede lidt på en boksstørrelse til Bole´ som er 165 cm høj og det skal
så ganges med 4 og det bliver så 6,6 kvm som minimum.

hilsen

Anet

Fra : Jens Harvest

Dato : 25-07-01 15:45

Hej Anet

Jeg har ikke det mindste imod disse nye, og iøvrigt ganske fornuftige
regler...
Syntes bare det er ærgeligt, at det åbenbart er nødvendigt !

Jens