Forbrugerrådets test af kattemad
Fra : Pia Byman

Dato : 27-09-08 16:21

Hej,
har nåen læst Forbrugerrådets test af kattemad? Jeg har ikke mulighed
for at læse det men vil gerne vide hvad det står...

Med venlig hilsen
Pia Byman
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ben

Dato : 27-09-08 18:49

Hej Pia.

Her er et link, der kan de læse om testen.

Mvh
Ben
http://www.taenk.dk/?cid=8170

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-08 19:05

In news:48de71fc$0$3088$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Ben <benjorn@yahoo.dk> typed:
> Hej Pia.
>
> Her er et link, der kan de læse om testen.
>
> Mvh
> Ben
> http://www.taenk.dk/?cid=8170

Det er ikke gratis at læse testen. Det oplyses ude til højre i billedet.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Alice

Dato : 27-09-08 19:36

Jeg har købt testen, og har bragt en meget udførlig beskrivelse af den på
vores nye forum - Hvor I alle er velkommen

http://www.kattedralen.dk/index.php

Hvis ikke I har lyst til at blive bruger på kattedralen så kan I følge
debatten på KF osse.

http://www.katte-forum.dk/index.php

MVH
Alice

Fra : Klaus G.

Dato : 27-09-08 19:47

> debatten på KF osse.
>
> http://www.katte-forum.dk/index.php
Til de dovne :)
http://www.katte-forum.dk/viewtopic.php?f=4&t=185

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-08 22:29

In news:48de7d20$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Alice <alice@wonderdesign.dk> typed:
> [...]
>
> http://www.kattedralen.dk/index.php
>
> Hvis ikke I har lyst til at blive bruger på kattedralen så kan I følge

Mange tak for oplysningen. Jeg er godt nok målløs over tallene. Jeg køber
Prescription Diet hos dyrlægen, og det koster 209,- kr. for 2 kg. Det er
så godt nok tilsat et (hævdes der) urinstens-forebyggende stof, så jeg ved
ikke hvor meget det har at sige.

Mini er *meget* glad for Pussi tørfoder som hun fik en del af før, men jeg
troede at det var underlødigt og skiftede derfor til dyrlægens PD. Jeg har
stadig noget Pussi tørfoder i en pakning, så det tror jeg da at jeg vil give
hende. Pussi var rated til 85 hvor Aldi's og Lidl's foder fik 87, så
forskellen er jo ikke så stor.

Det kan da også være at jeg prøver at købe en pakke af Aldi's tørfoder næste
gang jeg alligevel skal derover og købe sejfileter som Mini også elsker. De
koster dybfrosne ca. 35,- kr. for et kilo, og de er spiseklare når de er
tøet op. Dem vil jeg hellere give hende én af et par gange om ugen end
dåsefoder, som hun iøvrigt ikke er så begejstret for.