Mine indlæg når heller ikke frem
Fra : Siri

Dato : 27-09-08 05:10

Kære gruppe
I de seneste par dage har jeg forsøgt at oprette mindst 1 tråd, og sendt
et par svar i andre tråde via gruppens hjemmeside.
Intet af det er nået frem, trods flere forsøg med Refresh og Retry.
Nu prøver jeg igen.
Det er åbenbart meget skiftende: Først på ugen fik jeg lov til at sende
hele 4 svar - næste dag kunne jeg hverken komme til at svare eller
starte tråd.
Håber, at det løser sig
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tinka Vera

Dato : 29-09-08 18:01

> [...]
> Det er åbenbart meget skiftende: Først på ugen fik jeg lov til at sende
> hele 4 svar - næste dag kunne jeg hverken komme til at svare eller

Tja, det er held og lotto at (forsøge at) poste indlæg her.

Med venlig hilsen
Tinka Vera
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 29-09-08 21:03

> Tinka Vera skrev:
> Tja, det er held og lotto at (forsøge at) poste indlæg her.
> Med venlig hilsen
> Tinka Vera

Tak
Jeg så godt dit indlæg om samme problem i en anden tråd, godt at vide,
at man ikke er alene om problemet.
Camilla, Siri(a) og Tinka - vi er alle i samme båd, og lad os da håbe,
at det ændrer sig, når skønne web-onkel Tonny får os over i en anden båd
pr 1/10?
Lidt spændende - lige lovlig spændende - håber, at det hele lykkes...
Tonny, sig til, hvis der er noget, vi kan gøre eller bidrage med -
kroner og/eller (hjemmebagt) kage?

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 01-10-08 20:21

> Lidt spændende - lige lovlig spændende - håber, at det hele lykkes...
> Tonny, sig til, hvis der er noget, vi kan gøre eller bidrage med -
> kroner og/eller (hjemmebagt) kage?

Det hele er flyttet over her til aften. Så du burde allerede nu se
indlægget på den nye server. Posting af indlæg skyldes at jeg kun har 10
tråde tilladt mod den usenet der benyttes i backend, og hvis alle 10
tråde er i brug i forvejen så forsvinder indlægget. Jeg skal have fundet
en løsning på dette. Jeg ved det har trukket ud, men jeg skal nok få set
på det.

Jeg håber alle funktioner stadig fungerer, hvis der opstår fejl så lad
mig høre, så kigger jeg fluks på det.

- Tonny, webmaster

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-10-08 21:09

In news:JO2dnRAv164kUH7VnZ2dnUVZ_uidnZ2d@giganews.com,
Tonny Jørgensen <hestKATTE@BAKKEdebug.dk> typed:

> [...]
> nok få set på det.
>
> Jeg håber alle funktioner stadig fungerer, hvis der opstår fejl så lad

Hej Tonny.

Det skal jo som regel være skidt førend det bliver godt, er det ikke sådan
man siger.

Jeg synes at du gør alt hvad du kan, så det skal nok komme til at køre på
skinner igen. Jeg har jo ikke problemer med indlæg, da jeg som tidligere har
skrevet bruger OE og TDC's server, men jeg vil gerne bidrage til udgifterne
hvis det skal være, så du må skrive hvis der er brug for økonomisk støtte.
Det er jeg sikker på at mange er enige i.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 01-10-08 22:40

Hør hov.. det lyder slet ikke så tosset... jeg elsker kage

> [...]
> hvis det skal være, så du må skrive hvis der er brug for økonomisk støtte.
> Det er jeg sikker på at mange er enige i.

Sitet er nu oppe igen hos en ny udbyder på en anden fysisk server. Jeg
har blot rsyncet filer over og export / importet database over i mysq.
Indtil videre ser det fint ud. De gamle cronjobs der trækker usenet
indlæg og smider disse i databasen virker også efter jeg har fik
instalere de perl moduler der skulle til via MCPAN.

Der kan måske være nogle småting med rettigheder på mapper etc der gør
at billedskalering etc fejler, så hvis i oplever noget af den slags må i
sige det til mig.

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-10-08 11:58

In news:UPCdnSSWIefRc37VnZ2dnUVZ_uKdnZ2d@giganews.com,
> [...]
> indlæg og smider disse i databasen virker også efter jeg har fik
> instalere de perl moduler der skulle til via MCPAN.

LOL Jamen det lyder da ikke spor indviklet Tonny - nærmest som "a piece
of cake" - nå, men spøg til side, der jo intet der er svært når man *ved*
hvordan man skal gøre. Håber at det vil hjælpe hos dem der skriver fra
hjemmesiden.

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 03-10-08 15:49

> LOL Jamen det lyder da ikke spor indviklet Tonny - nærmest som
> of cake
> hvordan man skal gøre. Håber at det vil hjælpe hos dem der skriver fra
> hjemmesiden.

Sjovt som vi kom helt væk fra snakken om hjemmebagt kage :-/

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 04-10-08 07:17

> Tonny Jørgensen skrev:
> Sjovt som vi kom helt væk fra snakken om hjemmebagt kage :-/
> Med venlig hilsen
> Tonny Jørgensen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Det skyldes måske, at det kræver et IRL katte-NGer-træf
Katte-NG-venner her på Sjælland, skal vi stavle noget sammen?
For et par år siden var jeg i en operetteforening, og var i
'kagegruppen' - og i al beskedenhed blev jeg klar over, at jeg slet ikke
var så dum til det med kager.
Hvad hitter vi på, venner?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

PS Jeg har stadig problemer med pictool/billedredigeringssiden:
- På min egen ellers udmærkede pc får jeg en hvid, tom side.
- Og på min jobpc (ja, jeg tilstår - jeg måtte se, om det funkede dér)
fik jeg, efter lang ventetid med 4 grønne vente-firkanter forneden, blot
en fejlmeldingsside.