Video med katte-kassekamp
Fra : Ragna

Dato : 26-09-08 19:05

Der var blevet købt nye sportssko, og kassen blev straks overtaget af de to
små, der førte en intens kassekamp:
http://s146.photobucket.com/albums/r241/Ragna_album/

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 26-09-08 19:40

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in

> Der var blevet købt nye sportssko, og kassen blev straks overtaget
> af de to små, der førte en intens kassekamp:
> http://s146.photobucket.com/albums/r241/Ragna_album/

hahaha. hvor er de skønne. Ej, hvor jeg grinede da kassen tippede
Kampen om plastkassen var også herlig.
Og sikke dog en flot skinnende pels den sorte har, helt utroligt flot.
Undskyld, men jeg har glemt hvad misserne hedder selvom jeg ved du har
sagt det før.
Men tak for kigget

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ragna

Dato : 26-09-08 20:16

Kate skrev:
>Undskyld, men jeg har glemt hvad misserne hedder selvom jeg ved du har
sagt det før.

Hej Kate!

Den sorte hedder Piv og er efterhånden blevet godt to år, og den stribede
Miv er godt et år.
Vi kender ikke deres nøjagtige fødselsdatoer, men ud fra den vægt, de havde,
da vi "hittede" dem, har vi vedtaget, at de begge har fødselsdag d. 6.
august.
Det er rigtigt, at Piv er utroligt blank, og så har han en superblød pels.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Anne-Marie

Dato : 26-09-08 22:39

On Fri, 26 Sep 2008 21:15:55 +0200, "Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>august.
>Det er rigtigt, at Piv er utroligt blank, og så har han en superblød pels.

Hihi, hvor er de skønne! Piv ligner vores Misser på en prik (lige på
nær nogle ringormepletter på ørerne, æv), så ham holder jeg med

...Og så er 6. august en absolut GOD dag at have føsda på

--
Anne-Marie

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-08 20:23

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der var blevet købt nye sportssko, og kassen blev straks overtaget af de
> [...]

Jeg har vist skrevet det før, men hvor er bjørn da en sød hund
Hehe selvom vi er i kattegruppen.

Mvh Allan

Fra : JB

Dato : 26-09-08 20:28

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der var blevet købt nye sportssko, og kassen blev straks overtaget af de
> [...]

Hvor er de kære, ja papkasser gør altid lykke.

hilsen
Jytte

Fra : Denise

Dato : 27-09-08 00:13

Ragna wrote:
> Der var blevet købt nye sportssko, og kassen blev straks overtaget af
> de to små, der førte en intens kassekamp:
> http://s146.photobucket.com/albums/r241/Ragna_album/

Hvor herlig kassekamp, og gosh Miv er blevet stor

--
Hilsen Denise

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-08 13:41

In news:48dd2467$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Ragna <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> typed:
> Der var blevet købt nye sportssko, og kassen blev straks overtaget af
> de to små, der førte en intens kassekamp:
> http://s146.photobucket.com/albums/r241/Ragna_album/

Mange tak for synet Ragna. Hvor er det altså tre dejlige misser, og hvor har
de dog meget gavn af hinanden. Jeg kan more mig over Fufu's søde måde at
lege med den lille på. Hun er da vist ikke i tvivl om hvem der bestemmer,
det er nu godt med lidt respekt. Han er nu også ret god til at holde på
værdigheden kan man se.

Piv den lille "minipanter" bliver smukkere og smukkere. Sikken en pels så
flot og blank han har, og den lille smukke gråmis har dejlige legekammerater
i sine store søskende.

Jeg har også haft mange sjove timer med mine, når de sloges om papkasser.
Jeg tror de mener, at det er det dejligste legetøj i verden, og så er
kasserne jo gratis (når indholdet er taget ud).

Krammer til dem alle tre, og et kæmpekram til Bjørn.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Klaus G.

Dato : 27-09-08 15:35

> http://s146.photobucket.com/albums/r241/Ragna_album/
Det er simpelthen så sjovt at se katte som leger...

Jeg kan griner rigtig meget når den kat som angriber hele tiden, lige
pludselig står og ser helt uskyldig ud. Den kan snuse lidt til en dørkarm,
måske slikke sig lidt på poterne, for så 2sek efter at fare i flæsket på den
anden kat igen :)

Det minder lidt om når man tager katten i at lave noget den ikke må, så står
den også bare som om at den den aaaldrig har lavet noget den ikke må, snuser
lidt til et eller andet. Og i samme sekund man vender sig om for at gå sin
vej, så forsætter kræet sku! :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ragna

Dato : 27-09-08 16:22

Tak for alle de søde ord om vores 4 kælepotter.
Vi nyder hver eneste dag at se samspillet mellem dem - på kryds og tværs.
Det er et herligt syn at se dem ligge på lur efter hinanden ude i haven,
sprinte efter hinanden, klatre op i det samme træ og have svært ved at komme
ned forbi den anden, eller som Fufus specialitet: at komme farende bagfra og
springe buk hen over det forbavsede offer.
Udendørs er det mest kattene, der leger sammen. Indendørs er det oftest de
to små, der tumler, enten med hinanden eller med Bjørn. Han kan tage sådan
nogle gevaldige fræseture rundt i huset med de små, at vi må lokke ham ud i
haven af skræk for at han skal komme galt af sted ved at skride i svinget
med fuld fart på.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Siri

Dato : 29-09-08 21:51

Hvor er de skønne i deres kasse-kamp!
Der er een konklusion mulig her: I køber for få sko - med kasser og
silkepapir, der rasler dejligt!
Det er jo det skønne ved kattene: Der sker hele tiden en udvikling!
Noget nyt i deres indbyrdes forhold, eller i forholdet til os, deres
tilbedende slaver
Jeg skal da vist snart have postet en update om Gia og Lejon Leise....

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 30-09-08 10:45

Siri skrev:
>Der er een konklusion mulig her: I køber for få sko - med kasser og
>silkepapir, der rasler dejligt!

Det må være silkepapiret, der gør det, for nede i kælderen i deres
"legeværelse" har de et helt system af tre papkasser sat sammen.
Dem leger de med engang imellem, men de har desværre ikke nyhedens interesse
længere.

--
Mange hilsener fra Ragna