dyre katteormpiller
Fra : /A

Dato : 25-09-08 11:03

Hejsa
Vi har en kat (tilløber) som har fået orm. Den skal have en ormekur,
men vi
bryder os ikke om at blive flået af dyredyrlæger som plaudere med ord
som "receptpligt" og "gebyr" og vil have 240 kroner for 2 piller.
En bekendt har sagt at vi da bare kan give katten børneormpiller da de
fås til 62 kroner for 10-12 stykker.
Er der nogle af jer brave mennesker der kender til alternativ
medicinsk behandling af kattedyr? Eller hvad med internettet, kan man
ikke købe nogle piller fordelagtigt der? -hvad hedder katteormepiller
igrunden?

Hilsen
Aage
musespiseejer

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-09-08 18:27

In news:2f29c990-a904-4725-be9c-88fa8fcd351b@y21g2000hsf.googlegroups.com,
/A <aargesen@gmail.com> typed:
> [...]
> medicinsk behandling af kattedyr? Eller hvad med internettet, kan man
> ikke købe nogle piller fordelagtigt der? -hvad hedder katteormepiller

Jeg har postet mit svar i dk.fritid.dyr, hvor du også spurgte.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : lh

Dato : 25-09-08 19:31

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> /A <aargesen@gmail.com> typed:

> Jeg har postet mit svar i dk.fritid.dyr, hvor du også spurgte.

Det har jeg også - altså svaret i den anden gruppe!

lh

Fra : cc

Dato : 25-09-08 20:04

"lh" <le_ha@mail.tele.dk> wrote in message

> "Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

>>> Aage

> Det har jeg også - altså svaret i den anden gruppe!
>
> lh

Jeg har tidligere i år købt 10 stk. ormepiller til kat (drontal) for GBP 17
+ porto GBP 10 (købte i samme forbindelse også Frontline) hos Viovet.co.uk.

vh
Claus

Fra : Winther

Dato : 01-10-08 19:06

/A wrote:
> [...]
> medicinsk behandling af kattedyr? Eller hvad med internettet,
> kan man ikke købe nogle piller fordelagtigt der? -hvad hedder

Jeg kopierer lige fra en anden tråd. Jeg vil ikke bruge piller til børneorm,
da du også skal bruge noget der virker mod bændelorm.

Jeg køber altid i England, drontal. Denne gang har jeg også købt eqvalan til
hestene også.
I min postkasse for 20 styk har jeg betalt knap 320kr og de ankommer i løbet
af få dage.
Når man sammenligner priser, så skal man jo lægge små 100kr. til for måske
hver 2 piller, alt efter hvor mange dyrlægen vil udskrive af gangen, det er
for recepten.
Man kan jo kun bestille, hvad der kan købes uden recept i UK. Mener Milbemax
er på recept, samme er Frontline Combo, men ikke alm Frontline...

--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734