MS Windows
briani 27239
Hjælp til Movie Maker Vista Home Premium.
Fra : Lyrik

Dato : 27-09-08 18:54

Min Movie Maker er blevet "lemlestet" den fejler og smækker i på uventede
tidspunkter.
Hvordan kan man reparere den? Eller hvor kan man finde den til download så
der kan installeres oveni? Inden I svarer så er de Movie Maker jeg har
kunnet finde ikke den ORIGINALE Windows Home Premium Movie Maker!
Den installerer sig ved siden af, i stedet for oven-i!

Håber en af Jer kan hjælpe mig. Jeg savner den!;-(

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Lyrik

Dato : 27-09-08 22:42

Nå jeg fandt selv ud af det, Gud ske lov.:
http://download.live.com/moviemaker

MvH
Jens