MS Windows
briani 27239
XP-Pro: Efter ændring til Administrator: A~
Fra : Henrik Laursen

Dato : 27-09-08 17:20

Jeg prøvede at anvende den link som Sune Storgaard henviste til hos MS
http://support.microsoft.com/kb/555299
Med hvordan man slipper af med det login fidus at XP pludselig krævede
efter at den ASP.NET konto pludselig var blevet indstaleret efter
en update af XP.
Fulgte opskrift til punkt og prikke og slap af med det login.

Nu ramler det ind i problemer under install af software.
Jeg var nødsaget til at re-indstalere min ConvertXtoDVD fordi at den
opskrift at MS giver havde lavet rav i programmet, så den kontinuerlig
krævede serial, selv om jeg blev ved med at tilføje det.

Under install får jeg nu en "Kode 5: Adgang Nægtet" besked fra XP, når
den skal til at skrive til registeringen.

Hvorfor nu det ?
Jeg er jo administratoren, så skal den jo heller ikke nægte en adgang.

Overvejer seriøst at lave en system gendannelse til et tidligere tidspunkt
og få det login tilbage, for det her kan man ikke rigtig bruge til noget.

--
Henrik Laursen

Fra : Henrik Laursen

Dato : 27-09-08 21:04

Henrik Laursen <nomail@dont-like-spam.com> wrote in

Valgte at køre en system gendannelse, det hjalp på det.

--
Henrik Laursen