MS Windows
briani 27239
Microsoft Bootvis gir problemmer ved opsta~
Fra : jama

Dato : 27-09-08 13:15

Jeg har OS XP sp2.og har et stort problem, når jeg bruger Microsoft program
"Microsoft Bootvis" og genstarter, logger PCen op med med Password ved
brugernavn, selvom jeg ikke har lagt/brugt Password i opstarten. Jeg måtte
derfor lave Rep med R for at kunne komme ind i Windows igen. Efter ny
opstart kørte programmet så programmet Bootvis færdigt, hvad er grunden til
alt dette miskmask og hvordan undgår jeg, at der kommer Password ved
opstart?
Mvh.Jama

Fra : J

Dato : 27-09-08 14:49

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til alt dette miskmask og hvordan undgår jeg, at der kommer Password ved

Du skal kun lege med/pille ved ting, du har forstand på. Så får du færre
problemer.

Fra : Gamle

Dato : 27-09-08 15:55

J wrote:
> "jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
>
> Du skal kun lege med/pille ved ting, du har forstand på. Så får du
> færre problemer.

Og du er så født med dine kundskaber
Man kan også lære af sine fejltagelser/problemer.
Hjælp kan man tit få ved at skrive i grupperne, da der iflg. dit indlæg
findes fødte eksperter.

Fra : jama

Dato : 28-09-08 11:50

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> Og du er så født med dine kundskaber
> Man kan også lære af sine fejltagelser/problemer.
> Hjælp kan man tit få ved at skrive i grupperne, da der iflg. dit indlæg
> findes fødte eksperter.

Nu er jeg ikke en der piller ved alt, og Jeg er bestemt ikke nybegynder har
haft PC siden 94. Og Bootvis programmet har jeg brugt mange gange u.
problemmer, men det er ikke dette program alene der gir disse problemmer med
Password ved opstart af min XP. Da jeg installerede driver til knægtens USB
Bluetooth, ind på min egen Zepto Bærbar, han kunne nemlig ikke bruge
Bluetoothen på hans egen PC, til at hente foto på hans Mobil tlf. Derfor
prøvede vi på min PC for at se om enheden virkede, da jeg så efter
installeringen af driver til Bluetoothen genstartede min PC, kom der atter
Password frem ved opstarten af XP og jeg kunne ikke komme ind på
skrivebordet. Efter diverse forsøg med bla.F8 og lign. formaterede jeg
simpelthen min HD istedet for, ar rep den med R. som jeg havde gjort de
andre gange, Jeg fik Password ved opstart, men hvorfor fanden kommer der
Password ved opstart, når jeg ikke har installeret det da jeg satte min XP
op?? De er jo lige før jeg ikke tør slukke for PCen af skræk for, at der er
Password ved ny opstart, og jeg har prøvet at sløjfe det i Bruger konto
Mvh.Jama