MS Windows
briani 27239
Hardisk larmer i Vista
Fra : KS

Dato : 25-09-08 16:43

Jeg er ved at blive sindsyg at den larm !

Hvad er det for en tjeneste, som skal stoppes, for at undgå larmen ?

Mvh KS

Fra : Henning

Dato : 25-09-08 18:29

On Thu, 25 Sep 2008 17:43:00 +0200, "KS"
<keld.<SLET_DETTE>soerensen@os.dk> wrote:

>Jeg er ved at blive sindsyg at den larm !
>
>Hvad er det for en tjeneste, som skal stoppes, for at undgå larmen ?

Indeksering

Fra : Repper

Dato : 25-09-08 19:02

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Indeksering

Alt hvad jeg kan slå fra vedr. indexering er slået fra, men de drøner
derudad stadigvæk....

Mon ikke der er noget andet også der skulle nakkes

Fra : Ivar

Dato : 25-09-08 19:17

Repper skrev:

> Alt hvad jeg kan slå fra vedr. indexering er slået fra, men de drøner derudad
> stadigvæk....

Virus-scanner?

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : Repper

Dato : 25-09-08 20:08

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
> Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af
> at citere indlæg fra Googles Groups korrekt.

Bare det var min virus scanner, men nej, det er ikke den.

Fra : KS

Dato : 25-09-08 19:47

Ja, men problemet er vel at finde ud af, hvad den tjeneste hedder ... eller
hva' ?

Mvh KS

Fra : Jens Petersen

Dato : 25-09-08 21:15

On Thu, 25 Sep 2008 17:43:00 +0200, "KS"
<keld.<SLET_DETTE>soerensen@os.dk> wrote:

>Jeg er ved at blive sindsyg at den larm !
>
>Hvad er det for en tjeneste, som skal stoppes, for at undgå larmen ?

Automatisk defragmentering af harddisken.
--
OV1A Jens

Experience: Enables you to recognize a mistake when you make it again.

Fra : frank

Dato : 27-09-08 08:55

> Automatisk defragmentering af harddisken.
> --
> OV1A Jens

Hvordan afbryder man "automatisk defragmentering" af harddisken i Vista ???

V.H. Frank

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 27-09-08 09:23

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev

> Hvordan afbryder man "automatisk defragmentering" af harddisken i Vista
> ???

Kontrolpanel -> System og vedligeholdelse
Klik på "Defragmenter harddisken" (næsten nederst)

Fjern fluebenet ved "Kør efter tidsplan".

Jeg kan godt huske hvordan harddisken på min gamle computer larmede, efter
jeg fik Vista. Specielt når jeg ikke foretog mig noget.
Hvorfor jeg ikke hører noget nu, må skyldes at SATA-harddiske måske er mere
lydløse end IDE-harddiske. (?)

Fra : Repper

Dato : 27-09-08 09:28

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg fik Vista. Specielt når jeg ikke foretog mig noget.
> Hvorfor jeg ikke hører noget nu, må skyldes at SATA-harddiske måske er

Min er også deaktiveret der og kører stadig vildt engang i
mellem...(SATA-DISKE)

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 27-09-08 09:43

"Repper" <capstardk@gmail.com> skrev

> Min er også deaktiveret der og kører stadig vildt engang i
> mellem...(SATA-DISKE)

Så er det godt nok underligt at jeg ikke hører nogen lyd fra mine harddiske.
Og jeg har endda ikke deaktiveret automatisk defragmentering.

Fra : Michael Bach

Dato : 27-09-08 12:09

"KS soerensen@os.dk>" <keld.<SLET_DETTE> skrev i meddelelsen
> Jeg er ved at blive sindsyg at den larm !
>
> Hvad er det for en tjeneste, som skal stoppes, for at undgå larmen ?
>
> Mvh KS

Ja, det er også det jeg hader ved Vista.
alt det CRAP der default er aktiveret ved en
ren installation.
XP var noget lettere at danse med.

Mvh Michael Bach.