2 routere efter hinanden
Fra : Sørensen

Dato : 26-09-08 03:45

Vil 2 routere efter hinanden "sløve" for bindelsen ?

Jeg har en 15 m.bit TDC som bruges til alm. surfing.

--
vh.
Sørensen

Fra : Klaus G.

Dato : 26-09-08 05:02

> Vil 2 routere efter hinanden "sløve" for bindelsen ?
>
> Jeg har en 15 m.bit TDC som bruges til alm. surfing.
I teorien vil dine pingtider jo stige, da dataerne skal igennem et led mere.
Men det er ikke noget du vil kunne mærke.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-09-08 15:54

On Fri, 26 Sep 2008 04:45:20 +0200, "Sørensen" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Vil 2 routere efter hinanden "sløve" for bindelsen ?
>
>Jeg har en 15 m.bit TDC som bruges til alm. surfing.

Tja, ping tiden bliver en anelse længere. Men det er nok kun et
problem for inkarnerede spillere...

Gætter på du vil sætte en trådløs router på en eksisterende
internetforbindelse: Men kan du så ikke bruge router nr 2 som simpel
switch / AP ?? Dvs deaktivere DHCP-serveren i router nr 2 og kable
routerne LAN <=> LAN....

<mlr>

Fra : Sørensen

Dato : 27-09-08 06:56

"Michael > skrev .

> Tja, ping tiden bliver en anelse længere. Men det er nok kun et
> problem for inkarnerede spillere...

Og den gruppe er jeg så ikke i

> [...]
> internetforbindelse: Men kan du så ikke bruge router nr 2 som simpel
> switch / AP ?? Dvs deaktivere DHCP-serveren i router nr 2 og kable

1. router er usikkert netværk på både kabel og trådløs til fremmede brugere

Det er nu sat op og det ser ud til at downloadhastigheden falder fra 10.000
til 9000 på TDC`s test men i praksis kan man ikke mærke noget

vh.
Sørensen