Mb. cordis
Fra : Ib Molbech

Dato : 21-09-08 06:42

Jeg er faldet over en dødsårsag: Mb cordis. Hvad betyder det?

Mvh
Ib Molbech

Fra : Jens G

Dato : 21-09-08 15:15

On Sun, 21 Sep 2008 05:41:53 -0700 (PDT), Ib Molbech
<molbech@stofanet.dk> wrote:

>Jeg er faldet over en dødsårsag: Mb cordis. Hvad betyder det?

Det er sikkert en forkortelse af Morbus Cordis.
En hjertesygdom:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=morbus+cordis&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-09-08 15:14

Ib Molbech skrev:
> Jeg er faldet over en dødsårsag: Mb cordis. Hvad betyder det?

Mb kan jeg ikke knække, men 'cordis' betyder 'hjertets' eller 'fra
hjertet' eller 'i hjertet'.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Svend-Erik Lindberg

Dato : 21-09-08 15:15

"Ib Molbech" skrev:
Jeg er faldet over en dødsårsag: Mb cordis. Hvad betyder det?

Det betyder sikkert Morbus Cordis (hjertesygdom).

Mvh
Svend-Erik

Fra : Ib Molbech

Dato : 22-09-08 11:19

Tusind tak til alle 3, der har svaret. I er jo rørende enige.

Mvh
Ib Molbech