LHC, smeltede ledninger
Fra : kaz

Dato : 21-09-08 08:58

http://jp.dk/udland/europa/article1444083.ece

Simpelthen latterligt, hvis det ellers er korrekt.

Fra : Anders

Dato : 21-09-08 11:18

kaz skrev:
> http://jp.dk/udland/europa/article1444083.ece
>
> Simpelthen latterligt, hvis det ellers er korrekt.

Hvorfor er det latterligt?
Når man forsøger at bygget et så kompliceret apparat for første gang, så
er det vel acceptabelt at der sker nogle uventedete hændelser!
Sådan som jeg ser på det, så har LHC været 20år undervejs og skal kører
i måske 10-15år endnu. I det billede betyder 2mdr vel ikke alverden.

Mvh
Anders Lund

Fra : kaz

Dato : 21-09-08 12:14

Anders wrote:

> [...]
> Sådan som jeg ser på det, så har LHC været 20år undervejs og skal
> kører i måske 10-15år endnu. I det billede betyder 2mdr vel ikke
uforudsete hændelser, er det også inkl at en eller anden skal utidigt på
toilettet? For det kan vel betyde en forsinkelse på et halvt år og en
milliard oveni.

Fra : Max

Dato : 21-09-08 12:35

Hej kaz

> uforudsete hændelser, er det også inkl at en eller anden skal utidigt
> på toilettet? For det kan vel betyde en forsinkelse på et halvt år og
> en milliard oveni.

Hvis du kan garantere at du kan sørge for at uforudsete hændelser
ikke sker, ja så er jeg sikker på at de har et rigtig godt job til dig.

--
Mvh Max