Hvad kan anbefales af bluetooth headset me~
Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 24-09-08 09:31

Hej

Er er nogen her der kan anbefale et godt bluetooth headset som understøtter
multipoint ?

Da jeg gerne vil nøjes med kun et headset til både min private og arbejds
mobil samtidig.

Eneste krav er bare så let som muligt og sidde godt på øret og helst ikke
være for stort.

På forhånd tak.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 24-09-08 13:07

> Da jeg gerne vil nøjes med kun et headset til både min private og arbejds
> mobil samtidig.

Jeg bruger sådan en fætter:

http://www.jabra.dk/Sites/Jabra/DK-DK/products/Pages/JabraJX10.aspx?producttab=InTheBox

Den er fed - og kan paires med to telefoner, som kan være
tilsluttet samtidig. Når den ene telefon ringer abrydes BT-forbindelsen til
den anden. Den genoprettes automatisk igen når samtalen afsluttes.
Den er lille og let og sidder godt (synes jeg)

--
Hilsen Jakob

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-09-08 20:30

> Jeg bruger sådan en fætter:
>
> http://www.jabra.dk/Sites/Jabra/DK-DK/products/Pages/JabraJX10.aspx?producttab=InTheBox

Også min anbefaling. Vi er utroligt glade for vores, og den kan det, du
efterspørger.

Mvh Maria

Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 25-09-08 07:57

Jeg takker mange gange.

Var også den model jeg selv var faldet lidt for, så havde bare lige brug for
at høre at andre var glade nok for den.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 24-09-08 21:15

Kim M. Jørgensen <kj-remove-@gidion.dk> wrote:
> Hej
>
> Er er nogen her der kan anbefale et godt bluetooth headset som
> understøtter multipoint ?

Plantronic 520

Den er jeg glad for til mine telefoner

--