Anbefaling af telefon til en pige i anden ~
Fra : kim

Dato : 22-09-08 02:36

Hej
Jeg har en pige, der går i anden klasse, hun vil gerne have en telefon
- og i hendes klasse er det nu de fleste der har en - og så ville jeg
gerne høre noget input til hvad man kunne vælge.

Budget helst ikke mere end samlet pris på 1000,-
Hun har et ønske om at den skal kunne fungere som mp3 afspiller og
mener også at der skal være spil på den. Jeg har et ønske om at den er
så robust, at den ikke går i stykker lige med det samme.

Er der nogen der kunne have et bud på, hvad man kunne tage og kigge
på?

mvh Kim

Fra : Anders

Dato : 22-09-08 12:27

"kim" <letathuske@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Der er ingen mobiler der er så robuste, så de ikke kan gå i stykker...

Men mulighederne er der selvfølgelig...
Der er jo Nokia's 5310 el. 6300, som kan spille mp3 musik og spil, og bliver
pladsen for lille, så kan man udvide deres eksterne hukommelse

Begge telefoner er til at få for omkr. de 1000,- uden abb., hvis du gide at
binde dig, så kan de fåes for 1,- mange steder.
Men her kan man løbe ind i et mindre problem, hvis telefonen er låst.
Der er jo forhandlere der ikke låser deres mobiler
(bl.a. Sonofon og DLG Tele).

Vil anbefale DLG-Tele, da de er reele at handle med, og de overholder deres
leverings tider.

Hvis du ikke vil ofre så mange penge på en ny, så er brugtmarkedet også en
mulighed.
Men vil anbefale dig en ny, da man ikke kan være 100% sikker på, hvad man
får...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-09-08 08:19

On 22 Sep., 13:27, "Anders" <anders.fo...@gmail.com> wrote:

> Der er jo forhandlere der ikke låser deres mobiler
> (bl.a. Sonofon og DLG Tele).

Det er da vist ikke helt korrekt med sonofon.. Sidst jeg købte for
1måned siden fra sonofon sad der enddag et klistermærke fra sonofon
med oplysning om låst telefon.

Callme og DLG har jeg købt hvor der ikke var lås på.

Fra : Anders

Dato : 22-09-08 16:16

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

med oplysning om låst telefon.

Callme og DLG har jeg købt hvor der ikke var lås på.

Så har du vist bare været uheldig, for de seneste par mobiler jeg har købt
hos Sonofon var der ingen simlås på.

Call Me/Debitræls, låste ikke deres mobiler i en overgang, men de er begyndt
på det igen, efter at de har fundet ud af at folk ikke brugeres deres abb.

Call Me er det sidste selskab jeg vil købe mobil hos.
Fordi de er sådan nogle svin (mildt sagt).
Har man først købt mobiler hos dem, er det meget svært at komme ud af deres
system igen.....

DLG, låser ikke deres mobiler, så det er korrekt.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-09-08 17:58

>Det er da vist ikke helt korrekt med sonofon.. Sidst jeg købte for
>1måned siden fra sonofon sad der enddag et klistermærke fra sonofon
>med oplysning om låst telefon.

Så fjerner du den bare via.
http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/din_mobil/oplaas_din_mobil/ -
langt, langt hovedparten af de telefoner der sælges fra Sonofon er der ikke
lås på

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-08 09:25

[...]

<<
<<

Som Sony Ericsson fan ville jeg købe en SE W200. Bilka har den i denne uge
til 899,- incl. ekstra højttalere. Den er ikke simlåst

Lisbeth

Fra : Niels poulsen

Dato : 23-09-08 12:43

Lisbeth skrev:
> [...]
>
> Som Sony Ericsson fan ville jeg købe en SE W200. Bilka har den i denne uge
> til 899,- incl. ekstra højttalere. Den er ikke simlåst

Hvor kan man købe den sony ericsson hende til den pris

--
Niels Poulsen

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 23-09-08 13:07