N95 - TV pixler ad helvede til
Fra : Ferdinand Tomatsi

Dato : 21-09-08 00:01

Er koblet op på 3 og købt deres TV-pakke. I starten for et par mdr. siden
var der ingen problemer; flot tv-billede !

Men hér inden for den sidste mdr. er det gradvist blevet dårligere. Pixler
og virker sløv med opdateringen af billedet.

Bor i købehavn så der burde ikke være noget problem med modtagelse.

Nogen der har en ide til at gøre billedet seværdigt igen ?

Fra : Hauge

Dato : 21-09-08 08:53

Ferdinand Tomatsi wrote:
> Men hér inden for den sidste mdr. er det gradvist blevet dårligere.
> Pixler og virker sløv med opdateringen af billedet.

De har vel bare oversolgt deres produkt, så der ikke er databåndbredde nok
til at alle dem der vil kikke med, kan gøre det med ordenlig kvalitet..
Det er lige som i "gamle" dage, da et par ADSL-udbydere solgte langt mere
end de havde båndbredde til, så hver enkelt brugers hastighed var meget lav
i spidsbelastningstidspunkterne..

Har du prøvet på forskellige tidspunkter af dagen, om der er forskel?

Mvh Hauge

Fra : Ferdinand Tomatsi

Dato : 21-09-08 15:28

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> lav i spidsbelastningstidspunkterne..
>
> Har du prøvet på forskellige tidspunkter af dagen, om der er forskel?

Nej, det har jeg ikke prøvet. God ide. Er altid på imellem 19.00 og 21.00
når jeg keder mig på jobbet.

Men uanset hvad, så skulle det gerne virke hele tiden, så jeg opsiger mit
abonnement, hvis det fortsætter.

Fra : Hauge

Dato : 21-09-08 16:30

Ferdinand Tomatsi wrote:
> Men uanset hvad, så skulle det gerne virke hele tiden, så jeg opsiger
> mit abonnement, hvis det fortsætter.

Enig, men husk at fortælle 3 grunden til at du opsiger det.

Mvh Hauge

Fra : Ferdinand Tomatsi

Dato : 21-09-08 17:00

> Enig, men husk at fortælle 3 grunden til at du opsiger det.

helt sikkert