Intet nyt her...
Fra : Jens Bruun

Dato : 21-09-08 13:26

En femårig knægt er blevet politianmeldt, efter han - sammen med nogle
syvårige kammerater (fem i alt) - har udøvet for en femårig særdeles
avanceret vold mod en pige på vistnok syv år. Pigen blev bl.a. ridset på
halsen med et søm og selvfølgelig også sparket.

Jamen sådan har femårige børn jo altid været. Ikke noget nyt dér. Vel? Jeg
er sikker på, sådan noget også skete i CRL's barndom. Dengang anmeldte man
bare ikke sådan noget, så ingen stigning i voldskriminaliteten dér. Nok
nærmere et fald. Sådan må det nødvendigvis være.

Forresten: De fem misædere havde alle anden, etnisk baggrund, som det så
fint hedder i disse dage. Til forældremødet på skolen, hvor sagen blev
diskuteret og beslutningen om politianmeldse truffet, glimrede fem familier
ved deres fravær. Gæt hvilke...

NB: Jeg kan ikke finde online link, men læste om sagen i lørdagens
papirudgave af BT.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 21-09-08 15:17

> [...]
> bare ikke sådan noget, så ingen stigning i voldskriminaliteten dér. Nok
> nærmere et fald. Sådan må det nødvendigvis være.

Bare tag det roligt. Da gerningsbørnene er under 15 år, falder der ingen
dom.

Når der ingen dom falder, kommer der ingen statistik, og dermed eksisterer
sagen
slet ikke for CRL.

Så hokus pokus - sagen eksisterer slet ikke - du har blot læst forkert.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 21-09-08 20:03

> Jamen sådan har femårige børn jo altid været. Ikke noget nyt dér. Vel? Jeg
> er sikker på, sådan noget også skete i CRL's barndom.

I min barndom (var det vist) begik en mand ved navn Palle Sørensen
firedobbelt politimord. Det skete ikke i Ruder Konges tid. Hvad bliver det
næste? At en politimorder skyder 5 (fem!) betjente i 2068?

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 21:29

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> firedobbelt politimord. Det skete ikke i Ruder Konges tid. Hvad
> bliver det næste? At en politimorder skyder 5 (fem!) betjente i 2068?

NU er man ved at forstå, du mener at én og fem er det samme

Jeg husker også tydeligt parallelle "domstole", og skudepisoder hver anden
dag

Tillykke med dit velfungerende multikulturelle samfund, der er mange lovende
udviklinger.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-09-08 21:41

"Knud Larsen" skrev i en meddelelse

> NU er man ved at forstå, du mener at én og fem er det >samme

Jeg vil vædde med at Christian tror at Elvis er død

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : @

Dato : 22-09-08 00:40

On Sun, 21 Sep 2008 22:40:37 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Jeg vil vædde med at Christian tror at Elvis er død

det er den skam også, jeg begravede den personligt i haven for 3 år
siden

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-09-08 08:24

"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message

> det er den skam også, jeg begravede den personligt i haven for 3 år
> siden

Det er jeg ked af at høre, for hvem var det så, jeg begravede i 1988?

Fra : @

Dato : 22-09-08 10:58

ingen anelse,

men jeg ved hvor hunden ligger begravet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-09-08 08:23

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
> dag
>
> Tillykke med dit velfungerende multikulturelle samfund, der er mange

Jeg går ud fra, at du i samme moment vil skrive lovprisningstaler, når vi om
få uger oplever, at den igangværende bandekrig går i sig selv igen?

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-08 09:34

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg går ud fra, at du i samme moment vil skrive lovprisningstaler,
> når vi om få uger oplever, at den igangværende bandekrig går i sig
> selv igen?

Tror du virkelig selv på det ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-09-08 09:36

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Tror du virkelig selv på det ?

Nej, jeg kender Knud -- han indrømmer aldrig en fejl.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-08 09:58

> Nej, jeg kender Knud -- han indrømmer aldrig en fejl.

Mener du du selv gør det ????

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-09-08 10:08

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Mener du du selv gør det ????

ja.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-08 10:28

> ja.

Kan du så ikke være venlig at henvise til bare ET msgid hvor du
indrømmer du tog fejl ? (seriøst, jeg kan virkelig ikke mindes jeg har
set det)

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 10:40

N_B_DK wrote:
> [...]
>

> Kan du så ikke være venlig at henvise til bare ET msgid hvor du
> indrømmer du tog fejl ? (seriøst, jeg kan virkelig ikke mindes jeg har

Jeg har heller aldrig set det.

Jeg tror, at om så hele landet stod i brand og kuglerne fløj om ørerne på
CRL, så ville han hævder der var harmoni for alle pengene

Snart vil han nok begynde at docere om de "velfungerende sharia-domstole i
UK"

Og islam eksisterer slet ikke, som apologeterne siger nu om dage.

"Giv dem kager"

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-09-08 11:32

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Kan du så ikke være venlig at henvise til bare ET msgid hvor du indrømmer
> du tog fejl ? (seriøst, jeg kan virkelig ikke mindes jeg har set det)

Man kan finde en del, hvis man gider at lede.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-08 13:06

> Man kan finde en del, hvis man gider at lede.

Ja, og jeg kan også lede efter Atlantis, eller spor efter marsmænd, men
kogt ned, du kan altså ikke vise ET eneste msgid, hvor du indrømmer du
tager fejl, er det korrekt ?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-09-08 13:14

> [...]
>

> Ja, og jeg kan også lede efter Atlantis, eller spor efter marsmænd, men
> kogt ned, du kan altså ikke vise ET eneste msgid, hvor du indrømmer du

Det kan jeg sikkert godt, men det er spild af tid, så hvorfor skulle jeg
det?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 22-09-08 13:22

On Mon, 22 Sep 2008 14:14:11 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Det kan jeg sikkert godt, men det er spild af tid, så hvorfor skulle jeg
>det?

LOL... Som du dog spræller i nettet.... )

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 13:36

Christian R. Larsen wrote:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

> Det kan jeg sikkert godt, men det er spild af tid, så hvorfor skulle
> jeg det?

Ja, det *ville* være spild af tid at lede

Her er en ny til dit "hvad er problemet" album,- klar til at slette, eller
til at hente din skyklapper:

I anledning af kæmpefangster af khat i de sidste måneder skriver en
blogger:

Problemet med somaliske narkomaner i Danmark er meget stort. Khat-blade er
et euforiserende stof med omtrent samme virkning som amfetamin og kokain.
Lige som andre stoffer fører khat til både fysisk og psykisk afhængighed og
man tvinges til at lade khat-misbruget få prioritet over alt andet i sin
hverdag. Sine egne sagesløse børn for eksempel. Eller hele hjemmet.
Hjemløsheden blandt somaliere stiger år for år. Hver tiende hjemløse i
København er en somalier på stoffer. Politiken skrev i marts 2005 (sekundær
klide, EkstraBladet):

»Der er en udvikling i gang, der bør stoppes nu, ellers får vi et kæmpe
socialt problem«, siger Mohamed Gelle, der er projektleder i Dansk
Flygtningehjælp.

Ud af de ca. 17.000 somaliere, der bor i Danmark, anslår Mohamed Gelle,
der selv er somalier, at 40 pct. tygger khat.

Og tallet er i vækst, specielt blandt de unge.

Det udbredte stofmisbrug er Sundhedsstyrelsen bekendt med, ligesom man kan
se det på statistikkerne over somaliernes erhvervsdeltagelse. Det har fået
mange til at nedlægge påstand om racisme, fordi de har ment, somaliernes
hudfarve havde noget at gøre med, at de ikke kan komme ind på
arbejdsmarkedet. Somalierne sidder nemlig suverænt på den danske bundrekord
og har gjort det i årevis. Den eneste ændring, man ser i skemaet her, er
stramninger i aktiveringsloven:

----------

"udvikling igang der bør stoppes" - hvorfor må man grine sin røv i laser?
Udviklingen går sin skæve gang uanset hvor meget vi italesætter "modstanden"

Men lad os alle med CRL råbe: "Hvad er problemet"?

"Intet nyt her" - indeed!

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 13:42

Knud Larsen wrote:

> [...]
> eller til at hente din skyklapper:
>
> I anledning af kæmpefangster af khat i de sidste måneder skriver en

Og her er den officielle respons - er det dine partifæller som igen lyver os
op i ansigtet?

Men Sundhedsstyrelsen har ikke noget imod, at man beskyder danskerne for
racisme på et falsk grundlag. Styrelsen mener, at man skal holde arbejdet
med forebyggelse af khatmisbrug ude af offentligheden. Her er hvad
Sundhedsstyrelsen sagde på en nordisk khat-konference iSundhedsstyrelsen:

“Den brede offentlighed behøver ikke kende til alle kulturelle problemer i
diverse grupper, da det kan bestyrke visse fordomme.”

Javel. Men det er jo ikke en fordom, det er en kendsgerning? Er det blevet
god tone blandt kulturradikale at vidne falsk imod sin næste? For det er,
hvad man gør, når man ikke fortæller, at dansk diskrimination ikke har noget
med somaliernes marginalisering at gøre. Den er helt og holdent deres eget
valg. Selv somalierne advarer imod at ignorere problemet.

---------

Har du eventuelt undervist dem i "korrigering" af virkeligheden?

Fra : @

Dato : 22-09-08 14:46

On Mon, 22 Sep 2008 14:41:40 +0200, "Knud Larsen"
> [...]

> “Den brede offentlighed behøver ikke kende til alle kulturelle problemer i
>diverse grupper, da det kan bestyrke visse fordomme.”

fordomme forveksles her som i mange andre sammenhænge med fakta

ovenstående er jo ikke enestående

>Javel. Men det er jo ikke en fordom, det er en kendsgerning? Er det blevet
>god tone blandt kulturradikale at vidne falsk imod sin næste?

for "humanistiske" "velmenere" kommer intet undr lavmålet, det har
været klart i mange år

disse "humanistiske" "velmenere" har i mange år ikke villet debat og
dialog, deres eneste svar på kritik og fremførelse af fakta har hver
eneste gang været en byge af ukvemsord og medsætteende betegnelser af
dem som de ikke er enige med

> [...]
>med somaliernes marginalisering at gøre. Den er helt og holdent deres eget
>valg. Selv somalierne advarer imod at ignorere problemet.

"humanistiske" "velmenere" VIL ikke erkende at den massive
indvandring af totalt kulturfremmede her i landet er anledning til
store problemer med både kriminalitet,social elendighed,
kvindeundertrykkelse og narkomisbrug

>Har du eventuelt undervist dem i "korrigering" af virkeligheden?

LOL

CRL er slet ikke enestående når det gælder øvelsen at forsøge at
bortforklare og minimere virkningerne af indvandringen i den barske
virkeligheds verden

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 10:33

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Jeg går ud fra, at du i samme moment vil skrive lovprisningstaler,
> når vi om få uger oplever, at den igangværende bandekrig går i sig

For det første går den ikke i sig selv igen, man vil nok få færre skyderier,
men ikke færre nydanske drenge som ikke kan noget som erhvervslivet kan
bruge til noget, - tværtimod kommer der mange flere af dem på gaden.

Nej, jeg tænker på fx Vollsmose hvor 90 pct trækker deres anmeldelser af
kriminalitet tilbage, - efter en venlig henstilling fra præsten og hans
stærke venner - nej, efter venlig henstilling fra imamer og deres
følgesvende.
OG det viser sig, at man i alle ghettoerne bruger parallelle retssystemer, -
selv om de endnu ikke er blevet officielt godkendte som i dit UK.

Vi er på en glidebane, som IKKE kommer til at stoppe før - som islamforsker
Jørgen Nielsen siger - om tre - fire generationer. Så om 100 år kan vi ånde
lettet op, - efter al sandsynlighed som et delt samfund, og med muslimsk
flertal. Men det er vel lige noget for dig og dine eventuelle børn?

Inden for Islam HAR man ingen erfaring med at leve med ikke-muslimer som
ligeværdige medborgere, som jeg lige igen så bekræftet hos en islamforsker
som er accepteret af både muslimer og ikke-muslimer.
Man taler stadig om at "finde en måde" så det kan lade sig gøre, men fundet,
er den ikke endnu noget steds.

Og så vil jeg lige citere min ven, den tidligere dekan for sharia i Qatar:

We have not succeeded in making our children love life. We have taught them
how to die for the sake of Allah, but we haven't taught them how to live for
the sake of Allah, how to build, be productive, create, and invent for the
sake of Allah, how to highlight the values of Islam and be tolerant for the
sake of Allah. This is the problem. They understood Jihad the wrong way.

They understood "the duty to do good and change evil" the wrong way.
Moreover, we have made them hate life. The truth is that we have made them
hate life by saying that everything is forbidden. We did this with excessive
extremism. Excessive extremism is a path that leads a person to hate life.
If a person hates life, he will soon look for the gate of suicide and
bombing, which leads, in his opinion, to paradise and to its black-eyed
virgins. He wants to rid himself of this world's troubles and to reach the
relief of the world to come. Our duty is to make our youth love life.

Han taler jo om de unge i de muslimske lande, - men nævner jo ting, som en
som du ville kalde racisme eller islamofobi. Men han ved sikkert heller ikke
noget om det han taler om.

Islam er iKKE "bare en anden religion" - og jeg tror at selv De Radikale er
ved at indse det, - ihvertfald nævner Manu Sareen da at man har svigtet -
som alle dem der nægtede at se realiteterne i øjnene.

Bedre sent end aldrig, selv om man ikke KAN rulle tingene tilbage, det der
er gået galt, kan ikke gåes rigtigt, her i baghånden.

Man burde have tænkt sig om, i stedet for at være så ivrige for at "opdrage
danskerne", som man jo har haft gang i, - alle dem der har udnævnt sig selv
til "finere mennesker" end den geneme hob. Læs evt den nye bog af Lykkeberg,
du er jo et protoeksempel på en arrogant "de andre er dumme" person, en af
de mange som har blandet "dårlig smag" sammen med "forkert moral", og den
gode smag det er naturligvis de "progressive" som sidder på den. Og
progressiv er man når man kaster samfundet ud i eksperimenter som ikke
nogensinde kan omgøres.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-09-08 11:35

> [...]

Et langt svar på et ja-nej spørgsmål. Hvad er grunden til, at du finder det
nødvendigt med al den uld-i-mund?

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 12:05

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message
>>

> Et langt svar på et ja-nej spørgsmål. Hvad er grunden til, at du
> finder det nødvendigt med al den uld-i-mund?

Uld i mund? har du svært ved at læse mere end to linjer?

Jeg fortæller dig, at bandeuvæsenet naturligvis vil vare ved, uanset at vi
naturligvis ikke hele tiden vil se to skudepisoder hver dag, - hvad er
problemet med at forstå det?

Mener du alvoligt, at hvis bare banderne nøjes med at skyde et par gange om
måneden så er det helt fint?

Så lige denne, som du kan begynde at korrigere væk.

Offentliggjort 22.09.08 kl. 07:13

Den bandekrig, der i øjeblikket hærger hovedstaden, handler ikke blot om
hash. En café i det indre København må hver måned betale et større beløb i
beskyttelsespenge for at få lov at være i fred for kriminelle bander.

Ejeren af cafeen, der ikke ønsker at stå frem, er ikke den eneste, der har
oplevet opkrævninger og trusler fra indvandrerbander, skriver metroXpress.

I fagforeningen 3F Hotel og Restauration kender næstformand Jan Mathisen
flere eksempler, hvor ansatte i nattelivet er blevet udsat for afpresning og
trusler.

»Det er velkendt i branchen, og jeg kender til tilfælde i flere dele af
København. Men det er absolut ikke noget, som restauratørerne er glade for
at tale om,« siger han til metroXpress.

Også i Horesta Natteliv, der repræsenterer en række erhvervsdrivende, har
formand Erik Bresling hørt om fænomenet, men kender ikke til nylige
eksempler. Det gør til gengæld brancheforeningen Danmarks Restauranter og
Cafeer.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 22-09-08 12:13

> Uld i mund? har du svært ved at læse mere end to linjer?

Nej, tværtimod. Det er derfor, jeg undrer mig over, at det er nødvendigt med
al den udenomssnak.

> Jeg fortæller dig, at bandeuvæsenet naturligvis vil vare ved

Ønsketænkning. Ikke engang de kriminelle bander håber, at det varer ved. Men
her har vi så endelig fundet en gruppe, der har en interesse i, at
konflikten fortsætter:

Dansk Folkepartis proselytter med Knud Larsen i spidsen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-09-08 12:19

> [...]
> i, at konflikten fortsætter:
>
> Dansk Folkepartis proselytter med Knud Larsen i spidsen.

Du er tydeligvis på hælene.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 13:05

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Ønsketænkning. Ikke engang de kriminelle bander håber, at det varer
> ved. Men her har vi så endelig fundet en gruppe, der har en interesse

De ønsker naturligvis IKKE at konflikten fortsætter, det siger sgu da sig
selv, de ønsker SELV at vide i konflikten.

Ville de gøre så ondt at kommentere at vi har forladt reglen om ét
retssystem? og er på vej ned ad en glidebane.

Vi vil få mange lejligheder til at tænke på det persiske ordsprog: "Vis ham
døden, og han vil være tilfreds med feber".

Officielt uddannede imamer, parallelle retssystemer osv - fordi
alternativerne er endnu værre.

Igen, tillykke med dit multikulturelle paradis.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 22-09-08 13:06

On Mon, 22 Sep 2008 13:13:20 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Nej, tværtimod. Det er derfor, jeg undrer mig over, at det er nødvendigt med
>al den udenomssnak.

Det var jo IKKE udenomssnak...

>Ønsketænkning. Ikke engang de kriminelle bander håber, at det varer ved.

Er du da medlem, siden du udtaler dig så skråsikkert...???

Selvfølgelig håber de kriminelle bander da, at deres "magt"
fastholdes...

>Men
>her har vi så endelig fundet en gruppe, der har en interesse i, at
>konflikten fortsætter:
>
>Dansk Folkepartis proselytter med Knud Larsen i spidsen.

Det var da en vanvittig konklusion...

Du mener åbenbart at al den bande-kriminalitet vi ser for tiden OGSÅ
er DF's skyld... ))))

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-08 13:08

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> i, at konflikten fortsætter:
>
> Dansk Folkepartis proselytter med Knud Larsen i spidsen.

Du ER bedst til one-linere, og et eller kuriøst om DF,- at diskutere
problemerne alvorligt, DET interesserer dig ikke, - især ikke når du ved du
har taget fuldstændig fejl i dine tidligere vurderinger.
Men du ER opdaget, vi kan godt se når du sletter 95% af et indlæg, for at
kunne komme med noget vrøvl om DF.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-08 16:36

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> familier ved deres fravær. Gæt hvilke...
>
> NB: Jeg kan ikke finde online link, men læste om sagen i lørdagens

Det vigtige med sådan en historie er at få den ud til flest mulg danskere,
der så kan stemme DF ved næste valg>