Mange fremmede....
Fra : Malene P

Dato : 20-09-08 08:53

...... lever efter deres egne love og regler. De viser jo selv, at de ikke
hører til her -så ud med dem.

http://jp.dk/indland/krimi/article1443786.ece

Malene P

Fra : Lyrik

Dato : 20-09-08 10:44

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ..... lever efter deres egne love og regler. De viser jo selv, at de ikke
> hører til her -så ud med dem.
>
> http://jp.dk/indland/krimi/article1443786.ece

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er ikke så frygteligt som du vil gøre det til.

For 2000 år siden havde kirken opgaver som uddeling af mad og idømmelse af
straf.
Nu har staten overtaget de opgaver.
Det eneste praktiske der er tilbage til kirken er dåb, konfirmation bryllup
og begravelse.

Muslimerne kommer fra stater der er diktatoriske og korrupte, så her har
deres "kirke" stadigvæk de praktiske opgaver. I grunden bor de i Danmark i
en stat der betragter mennesker som et nummer i et system og ikke som en
person man ser i ansigtet og siger hej og du til.
En ultrahøjreorienteret imam i Malmø holder prædikener der omhandler det.:

"Jeg kommer ind på kommunen og de spørger hvem er du. Jeg tror de vil høre
hvad jeg siger og se på mig som menneske, men de siger-giv mig dit
personnummer og så slår de op på en PC! De kigger mig ikke i øjnene og de
lader mig ikke fortælle hvem jeg er-nej de siger giv mig din stregkode og så
ser de på computeren hvem jeg er!"

Muslimer lever endnu i et system der betragter dem som
mennesker-individer-sjæle. Når de har en konflikt med naboen så går de ned i
"kirken" og fortæller det.
Så går nogle stykker med ham og ringer på hos naboen. De spørger:"Kan du
ikke lide ham? Hvorfor kan du ikke lide ham, hvad har han gjort?"
Og så løser de konflikten på et menneskeligt plan. Det kan jo også dreje sig
om noget kriminelt. men kan de løse problemet-ja så er det løst! Og så
kommer vores forargelse ind i billedet.
Vi ville selv have kneppet regler omkring denne kriminalitet. Jurister
skulle have tjent på det, retssystemet skulle være indblandet og hvis der
var kriminalitet så skulle familiefaderen fængsles et stykke tid.
Vi har ingen taknemmelighed for at problemer bliver løst. Det skal være via
stregkoder og personnummerbeviser!

Der står jo rent faktisk i "Redneckavisen Jyllandsposten" at de løser 90% af
deres problemer selv!
Det er da en god frugt at opvise, også i kristent regi-

Selv har vi overflødiggjort det kirkelige fællesskab og dets
episkopos=inspektører som førhen løste problemerne på samme måde som
imamerne gør i Vollsmose.

Deres medmenneskelige system virker endnu indtil vi får gjort dem til en
stregkode og et personnummer!

Hilsen
jens

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-09-08 12:35

Lyrik formulerede lørdag:

> Det er ikke så frygteligt som du vil gøre det til.

Nej da, der er jo slet ingen problemer.

"nyttige idioter" eller "velmenere" er det egentlige problem.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Lyrik

Dato : 20-09-08 13:07

Den 20.09.2008 kl. 13:34 skrev Mr.Larsen <"<mrlarsen">:

> Lyrik formulerede lørdag:

> Nej da, der er jo slet ingen problemer.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/09/20/035435.htm
>

> "nyttige idioter" eller "velmenere" er det egentlige problem.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jo da der er da et helt samfund fyldt med problemer og glæder.

Militarister og "mugne konfrontanter" er det egentlige problem.

At indvandrere via deres "kirkefælleskab" selv løser 90% af problemerne i
en ghetto er et stort problem for "konfrontanterne" -nu har de noget nyt
at være mugne over! Mestre i brok som de er!
At politiet kalder det drengestreger går hen over hovedet på
"konfrontanterne". De har hele tiden brug for brænde til deres "Ku Klux
Klan-bål!"

I et demokratisk samfund skal "Ku Klux Klan" ikke løse problemerne som med
hængningerne af de sorte i sydstaterne.
Hey! "konfrontant!" vi har snart en sort præsident!(actually white after
jewish rule)

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-09-08 13:29

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.uhr3yctncof222@lyrik.local...

> [...]
> At politiet kalder det drengestreger går hen over hovedet på
> "konfrontanterne". De har hele tiden brug for brænde til deres "Ku Klux

Hvis blot du var en strange fruit og ikke kun et fjols...

Fra : Lyrik

Dato : 20-09-08 14:21

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis blot du var en strange fruit og ikke kun et fjols...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg tror vi skal kalde dem "konfron-tanterne", for der er et humoristisk
islæt!

Du hedder Martin og er dansk borger. Jeg hedder Jens Erik og er dansk
borger. Du diskuterer politik i en newsgruppe for meninger.

Er det ikke mærkeligt at når folk kan gemme sig bag en PC så kommer deres
virkelige karaktér frem?

Folk med anderledes mening, som min i dette tilfælde, ville du hænge hvis du
kunne! Det er det du siger, at jeg skulle være en "Strange Fruit" en hængt
neger offer for et racistisk attentat i sydstaterne!?

Martin jeg er et menneske ligesom du der elsker livet. Jeg vil nødig være
skyld i at du får mord på hjernen.
Er der noget jeg kan hjælpe dig med?
Hvis du nu debatterede? Det er jo det gruppen er til. Hvis du vil komme med
dødstrusler, så kan jeg anbefale dig at klippe bogstaver ud af en avis og
sammensætte dem og sende dem anonymt, det er bedre!

Hilsen
Og Gud velsigne dig Martin og give dig kærlighed i hjertet.

Hilsen
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-09-08 14:38

> [...]
>
> Du hedder Martin og er dansk borger. Jeg hedder Jens Erik og er dansk
> borger. Du diskuterer politik i en newsgruppe for meninger.

En fantast-cook som dig kan ikke diskutere.
Strange fruit har mange konnotationer.
Du vælger selv hvad der tænder dig

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 20-09-08 14:50

> En fantast-cook som dig kan ikke diskutere.
> Strange fruit har mange konnotationer.
> Du vælger selv hvad der tænder dig
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
En cook er en som Bo. Ikke som mig. Jeg drøfter politiske emner som en af de
få her på gruppen.

Jeg begrunder mine indlæg. Begrunder du dine?

Hilsen
jens

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-09-08 16:21

In article <gb2tc5$1338$1@newsbin.cybercity.dk>,
"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Du diskuterer politik i en newsgruppe for meninger.

Så må du gerne definere "diskuterer".

Hans råben og skrigen nede fra bagerste række er ikke diskussion i min
terminologi ihvertfald.

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle Jensen
Frederiksberg, Denmark

Fra : Bo Warming

Dato : 21-09-08 00:46

"Palle Jensen" <2.0diesel@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så må du gerne definere "diskuterer".
>
> Hans råben og skrigen nede fra bagerste række er ikke diskussion i min
> terminologi ihvertfald.

Hvis det er forståeligt og holder sig til emnet er det diskussion

Uenighed er en anden sag. Ikke ?