dårligt batteri
Fra : Per Christiansen

Dato : 24-09-08 16:39

Jeg har købt et batteri hos t-hansen til min mc, det er ca 2 mdr siden
men pludselig en dag hvor mcen havde stået stille i 4 dage var der ikke
moget strøm på.

Der er ikke nogen afladning på mcen, det er målt ud.

Når jeg belaster batteriet ved at starte så brugser den ene selle
og det dør hurtigt for strøm,så der er nok fallet en selle sammen.

Er der andre der har haft problemmer med dårlige batterier fra t-Hansen
og vil de mon bytte det til et nyt, eller bare sige at det er mig der har
brændt det af.

Fra : Jan

Dato : 24-09-08 16:46

ud og få det byttet.. der er typisk garanti på et år på "billige" batt..

Mvh Jan