Scottoiler
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 23-09-08 19:47

Har endelig købt sådan en med dual injector og den virker perfekt.

Dog kan den godt finde på at dryppe en ca 10 dråber når man stiller cyklen
og slukker den. Gør jeres også det ??

Ikke fordi det er et problem når man ved det, men nogle mennesker er jo lidt
ømme over deres fliser

--
MVH

Peter Jakobsen

Fra : Tommy Jakobsen

Dato : 23-09-08 20:45

"Peter Jakobsen" <thisisnotvalid@nu.com> skrev i en meddelelse
> Har endelig købt sådan en med dual injector og den virker perfekt.
>
> Dog kan den godt finde på at dryppe en ca 10 dråber når man stiller cyklen
> og slukker den. Gør jeres også det ??

Vil vente spændt på andres erfaringer. Jeg har længe overvejet dette
smøresystem, men hvis den drypper på fliserne bliver både undertegnede og
maskinen sat på gaden af hjemmestyret.
Kan det måske hjælpe at ryste den lidt, inden den sættes
hen......................................

Mvh. Tommy Jakobsen

Fra : Per V. Misser

Dato : 23-09-08 21:49

Hej!

> [...]
> maskinen sat på gaden af hjemmestyret.
> Kan det måske hjælpe at ryste den lidt, inden den sættes
> hen......................................

Formentlig den bedste løsning, da den i sin nuværende udformning ikke kan
snøfte.

Alternativt at sætte den ned på en kumme, som et nidkært hjemmestyre kunne
finde på at forlange i andre sammenhænge......................

Per V.Misser
CX500 Eurosport
(hvor transmissionen smøres een gang om året med en fedtsprøjte

Fra : James Derry

Dato : 24-09-08 00:36

Min drypper ikke....hmmmm kan ikke tænke mig hvad
det kan være. Hvor mange dryp i minuttet har du
indstillet den til...? Jeg synes det er
fantastisk, især på den af mine cykler, som ikke
har center-stand!

God fornøjelse!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-09-08 13:04

> [...]
>
> Dog kan den godt finde på at dryppe en ca 10 dråber når man stiller
> cyklen og slukker den. Gør jeres også det ??

Hej.

Har prøvet modellen uden dual injektor, på to af mine tidligere
cykler, det eneste tidspunkt hvor den ene af dem dryppede, var da der
var kommet et lille hul i slangen så der kom falsk luft ind , ellers
et kanon system der helt sikkert er at finde på min cykel den dag der
kommer en med kæde ind på matriklen igen

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : GBS

Dato : 24-09-08 16:16

Hej,

Enig, bør kun dryppe hvis den tager falsk luft ind. Min dual injector havde
en meget fin revnedannelse med det resultat, at den dryppede ca. 10 dråber i
løbet af en nat. Næste dag tog det så lang tid før injectoren var fyldt op
igen og smøringen atter fungerede. Vendte tilbage til single injector og alt
fungerede perfekt igen.

Mvh.
Gunnar
GSXR1000 (p.t. uden Scottoiler)

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 26-09-08 06:57

Peter Jakobsen
"GBS" <gs@cortex.dk> wrote in message
> [...]
> dråber i løbet af en nat. Næste dag tog det så lang tid før injectoren var
> fyldt op igen og smøringen atter fungerede. Vendte tilbage til single

Har sporet problemet til dual injectoren.
Fik den vist spændt lidt for hårdt sammen med det tilhørende beslag
Har købt en ny til 110 kr. inkl. levering fra scottoiler (fedt at man kan
købe alle reservedele i løs vægt), så må jeg styre mine kræfter når den nye
kommer

MVH Peter