Godt råd - ny PC
Fra : steffena2

Dato : 24-09-08 18:11

Hej

Kan I anbefale en PC?

De vigtigste parametre er:

Høj kvalitet
støjsvag

Prisen er naturligvis også et parameter, men ikke det mest afgørende.

Den skal ikke køre krævende sager, hverken spil, video redigering eller
lignende.

Fra : Henning

Dato : 24-09-08 19:21

On Wed, 24 Sep 2008 19:10:32 +0200, "steffena2" <steffena2@mail.dk>
wrote:

>Hej
>
>Kan I anbefale en PC?
>
>De vigtigste parametre er:
>
>Høj kvalitet
>støjsvag

Aldis nyeste til 3.999,-. Den opfylder alle dine krav, og har desuden
3 års garanti.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 24-09-08 20:49

"steffena2" <steffena2@mail.dk> wrote in news:48da747f$0$56771
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
>
> Prisen er naturligvis også et parameter, men ikke det mest afgørende.
> Den skal ikke køre krævende sager, hverken spil, video redigering eller

Hvis ikke du vil ende med en salve af bud i øst og vest, bør du oplyse
lidt mere om dine ønsker og/eller forventninger.

Det er tydeligvis ikke hardwarekrav der er i dine tanker. Fint nok.

Den skal være støjsvag... i forhold til hvad? Må man helst ikke kunne
høre den er tændt eller er en smule baggrundssusen iorden?

Snakker vi en stationær eller en bærbar PC?

Kan du nøjes med en 12" skærm eller foretrækker du noget større?

Er design en parameter? Pris er ikke afgørende og dog, men snakker vi 5,
10 eller 20000,- kr?

Skal det være en Windows PC eller er det underordnet sålænge den er nem
at betjene?

Hvad mener du når du snakker kvalitet? Holdbar hardware? Service og
support?

Jo mere specifik du er, jo større chance er der for at nogen har et bud
på den perfekte løsning.... til dig.

Personligt kunne jeg forestille mig at et firma der kan levere en færdig
barebone løsning, ville være noget for dig. Men lad høre inden vi søger
videre.

Barebones er ofte små, "stuepæne" PC'ere med ringe eller intet
støjniveau.

Fra : Hagar

Dato : 24-09-08 21:07

"steffena2" <steffena2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prisen er naturligvis også et parameter, men ikke det mest afgørende.
>
> Den skal ikke køre krævende sager, hverken spil, video redigering eller

Kig forbi Topdata http://www.topdata.dk/
Der er lidt af hvert, og du kan skræddersy dem som du vil. Jeg har en gamer
maskine fra dem, og der har aldrig været problemer med den.

Hagar

Fra : John Armstrong

Dato : 24-09-08 22:08

> Kig forbi Topdata http://www.topdata.dk/
> Der er lidt af hvert, og du kan skræddersy dem som du vil. Jeg har en
> gamer maskine fra dem, og der har aldrig været problemer med den.

Ja....eller http://shop.kvikfix.dk

Dem har jeg købt min specialdesignede PC af og er mega-tilfreds. De yder
iøvrigt kanon kundesupport.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-09-08 23:09

"John Armstrong" <> skrev i meddelelsen

> Ja....eller http://shop.kvikfix.dk
>
> Dem har jeg købt min specialdesignede PC af og er mega-tilfreds. De yder
> iøvrigt kanon kundesupport.

Og jeg kan kun anbefale www.midtdata.dk Men sådan kan vi jo blive ved.
Nu er der butikker fra Sjælland, Fyn og Jylland.

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-08 19:47

Henning Præstegaard wrote:

> Og jeg kan kun anbefale www.midtdata.dk Men sådan kan vi jo blive ved.
> Nu er der butikker fra Sjælland, Fyn og Jylland.

Dem på sjælland er vel kun filialer :)