knurhår i bakken ?
Fra : jytte jensen

Dato : 22-09-08 17:00

I morges opdagede jeg et tabt knurhår i Pelles bakke.

Det synes jeg var lidt mystisk. De går jo ikke sådan og fælder dem, og
det er vel heller ikke meningen at de skal/kan udskiftes

Er der noget i vejen med ham ? Han virker nu ellers frisk nok.

Venlig hilsen
Jytte

Fra : Tina.

Dato : 22-09-08 17:45

"jytte jensen (slet P4USE)" <mismerkur@P4USEgmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er vel heller ikke meningen at de skal/kan udskiftes
>
> Er der noget i vejen med ham ? Han virker nu ellers frisk nok.

Jo, knurhår skiftes også ud indimellem, nøjagtig ligesom alt andet hår og
pels. Som andet hår har knurhårene en fase de vokser i, en fase hvor veksten
står stille, og til sidst en fase hvor knurhåret løsnes og falder af katten.
Derefter gror der blot et nyt knurhår ud.

Tina

Fra : jytte jensen

Dato : 22-09-08 19:17

Tina. <spørg@mig> skrev:

> [...]
>står stille, og til sidst en fase hvor
>knurhåret løsnes og falder af katten.
>Derefter gror der blot et nyt knurhår ud.

Tak for svar, Tina og Niels Peter. Jeg anede virkelig ikke at de
også blev skiftet ud !!

vh
Jytte