MS Windows
briani 27239
Hjælp til Windows Live Mail
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-09-08 12:41

Hej

Jeg bruger Windows Live Mail (under win Vista Home Premium) til mail og
news.
Mit problem består så i, at fra i går viser den alle indlæg i grupperne for
sig selv, forstået på den måde, at tidligere viste den et indlæg og alle
svarene på dette, lå så under dette indlæg, nu ligger det hele hulter til
bulter blandet sammen.
Hvad gør jeg for at få det tilbage som før ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-09-08 12:49

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> til bulter blandet sammen.
> Hvad gør jeg for at få det tilbage som før ?

Og så fandt jeg selv løsningen
(marker et svar/re -> menuen Vis -> Aktuel visning -> Vis efter samtale)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ole C

Dato : 24-09-08 16:34

Per Beer Hansen skrev blandt andet:

> Og så fandt jeg selv løsningen
> (marker et svar/re -> menuen Vis -> Aktuel visning -> Vis efter
> samtale)

Så mangler du bare at bruge gruppen
"dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express" næste gang
(eller i måske "dk.edb.internet.software.mail+news", hvis det med
outlook-express forvirrer...)

--
vh
Ole C

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-09-08 20:12

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Så mangler du bare at bruge gruppen
> "dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express" næste gang
> (eller i måske "dk.edb.internet.software.mail+news", hvis det med
> outlook-express forvirrer...)

Ja det kan jeg godt se nu, havde ellers kikket om der skulle være en
decideret gruppe til den slags, men kunne ikke finde den, så tak for
hjælpen.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ole C

Dato : 24-09-08 22:29

Per Beer Hansen skrev blandt andet:

> Ja det kan jeg godt se nu, havde ellers kikket om der skulle være en
> decideret gruppe til den slags, men kunne ikke finde den, så tak for
> hjælpen.

Selv tak.
Det er mest for din egen skyld, så du kan få den bedste hjælp, hvis du næste
gang ikke løser problemet selv

--
vh
Ole C