Linksys Forum ?
Fra : lajka1ster@gmail.com

Dato : 23-09-08 22:34

Hej.

Er der nogen her, der ved hvordan man kommer på Linksys's Forum ?.

Mvh, Erik

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-08 11:50

lajka1ster@gmail.com wrote:
> [...]

Man registrerer sig, og logger derefter ind.

Mvh Ebbe

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 24-09-08 15:41

Ebbe (7000) wrote:

> Man registrerer sig, og logger derefter ind.
>
> Mvh Ebbe

Det har jeg også gjort. Men jeg har været inde på forum, og her har jeg
registreret.
Når jeg så vil signe ind, kommer jeg til det sted, hvor jeg kan se, hvad
jeg har registreret.

Det jeg mangler, er et sted, hvor jeg kan sætte screenname/password ind.

Har du en URL ?

Mvh, Erik

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-08 16:12

eja@urbakken.dk wrote:
> [...]

Desværre nej, jeg er ikke selv registreret der, det så bare så nemt ud fra
"indgangsdøren".

Mvh Ebbe

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 24-09-08 18:08

Ebbe (7000) wrote:

> Desværre nej, jeg er ikke selv registreret der, det så bare så nemt ud fra
> "indgangsdøren".
>
> Mvh Ebbe

Ok Ebbe. Ja det ser nemt ud, men jeg kan ikke finde udaf det, og det
hjælper ikke meget, når man går på Linksys's chat room og får at vide,
at det eneste de kan hjælpe med er, at give URL'en til forum.
Den har jeg jo vidst hele tiden

Mvh, Erik

Fra : Jens G

Dato : 24-09-08 18:56

On Wed, 24 Sep 2008 19:08:01 +0200, eja@urbakken.dk wrote:

> [...]
>hjælper ikke meget, når man går på Linksys's chat room og får at vide,
>at det eneste de kan hjælpe med er, at give URL'en til forum.

Hvis du ikke får adgang til Linksys' eget forum, kan du måske bruge
http://www.linksysinfo.org/ istedet.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 24-09-08 20:02

Jens G wrote:

> Hvis du ikke får adgang til Linksys' eget forum, kan du måske bruge
> http://www.linksysinfo.org/ istedet.

Tak Jens. Det lykkedes. Jeg kan blot ikke komme på Download.

Mvh, Erik

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 24-09-08 18:34

eja@urbakken.dk wrote:
> Det jeg mangler, er et sted, hvor jeg kan sætte screenname/password
> ind.
>
> Har du en URL ?

Prøv med linket Sign In på forsiden.

Bemærk at lige når du har oprettet dig, så er du logget ind og så
er der et link på forsiden, der hedder Logout.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 24-09-08 19:50

Per H. Nielsen wrote:

> Prøv med linket Sign In på forsiden.
>
> Bemærk at lige når du har oprettet dig, så er du logget ind og så
> er der et link på forsiden, der hedder Logout.

Hej Per.

Hvis du mener Support=>Technical Support=>Community Forums=>Sign In, og
jeg her indtaster email og password, kommer jeg ind, hvor jeg kan se
det, der er registreret.
Og det er nok ikke der ?

Mvh, Erik

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 24-09-08 20:50

eja@urbakken.dk wrote:
> Hvis du mener Support=>Technical Support=>Community Forums=>Sign In,
> og jeg her indtaster email og password, kommer jeg ind, hvor jeg kan
> se det, der er registreret.
> Og det er nok ikke der ?

Nederst på siden er der da adgang til de forskellige forummer.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 25-09-08 05:02

Per H. Nielsen wrote:

> Nederst på siden er der da adgang til de forskellige forummer.

Hvis du mener, at det er muligt at vælge de forskellige, ja så er det
rigtigt. Men man kan så kun læse, når man ikke er registreret som
bruger. Og det er denne registrering, jeg søger hjælp til.

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 25-09-08 07:57

eja@urbakken.dk wrote:
> Hvis du mener, at det er muligt at vælge de forskellige, ja så er det
> rigtigt. Men man kan så kun læse, når man ikke er registreret som
> bruger. Og det er denne registrering, jeg søger hjælp til.

Du skrev da, at du havde registreret dig og godt kunne logge ind via
linket Sign In, hvor man angiver email-adresse og password.
Når det er gjort kan man skrive i forum.

Har du husket at aktivere din konto via linket i den bekræftelsesmail,
man får tilsendt efter tilmelding?

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 25-09-08 08:07

Per H. Nielsen wrote:

> Har du husket at aktivere din konto via linket i den bekræftelsesmail,
> man får tilsendt efter tilmelding?

Ja det har jeg:

This User email has already been activated.

Didn’t receive your site registration verification e-mail? No problem!
Please enter your e-mail address (associated with your Linksys.com
account) into the text box below, and click the GO button. We will send
you another confirmation e-mail. To ensure delivery of your site
registration confirmation e-mail message, as well as Linksys newsletters
to which you subscribe, please add HappyToHelp@Linksys.com to your
e-mail address book.
Enter Email Address:

Det fik jeg da jeg prøvede at aktivere igen.

Så jeg forstår det ikke. Men jeg har ikke skrevet screenname nogen
steder. Hvor logger jeg ind til forum ?

Kan du sende mig screenshots af hvordan du gør det direkte til mig ?

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 25-09-08 08:42

eja@urbakken.dk wrote:
> Så jeg forstår det ikke. Men jeg har ikke skrevet screenname nogen
> steder. Hvor logger jeg ind til forum ?
>
> Kan du sende mig screenshots af hvordan du gør det direkte til mig ?

Jeg gør intet specielt. Jeg går ind på http://forums.linksys.com/,
klikker på Sign In, indtaster email-adresse og password og klikker
på Submit.
Så får jeg følgende side:
http://www.dkscan.dk/diverse/linksys.gif

Når jeg fra denne vælger de enkelte forummer kan jeg oprette
nye indlæg eller svare på eksisterende.

Mit screenname dkscan kan jeg huske, at jeg valgte i
forbindelse med registreringen. Jeg tror det var da jeg klikkede
på linket i bekræftelsesmailen at den bad om dette på den side,
der kom frem.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 25-09-08 10:17

> [...]
> forbindelse med registreringen. Jeg tror det var da jeg klikkede
> på linket i bekræftelsesmailen at den bad om dette på den side,

Hej per.

Du er godt nok dagens mand. Jeg oprettede mig som ny bruger, og fik det
så til at virke.

Pyha og mange tak for din store hjælp.

Mvh, Erik