3 og Huawei E960 router og Virtual Server~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 23-09-08 17:44

Hvis jeg køber en Huawei E960 router sammen med en mobilopkorbling fra
3, vil jeg så kunne køre et micro internet system med
Virtual Server og adgang til Mapping Ports. Er der nogen oplysninger om
man kan dette og så bruge dyndns domain

Er der porte som er låst i 3 mobilnet ?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-09-08 06:44

"Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil jeg så kunne køre et micro internet system med Virtual Server og
> adgang til Mapping Ports. Er der nogen oplysninger om man kan dette og så

Det er et skrammel setup i det lange løb, medmindre det bare er til test.
Køb den faste IP og få det overstået :)

Hvis du bruger den rigtig APN er der fuldt hul igennem. Søg på deres site
for at finde ud af hvad for et APN der tillader alt.

--
/Dennis
Diverse harware sælges

Fra : Bent Nielsen

Dato : 24-09-08 16:40

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
>
> Hvis du bruger den rigtig APN er der fuldt hul igennem. Søg på deres site
> for at finde ud af hvad for et APN der tillader alt.

Kan man selv vælge den frit fra den list fra listen og man får så en
fast IP førstegang man bruger static.tre.dk eller skal man ind og købe
noget til ?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-09-08 20:43

> Kan man selv vælge den frit fra den list fra listen og man får så en fast
> IP førstegang man bruger static.tre.dk eller skal man ind og købe noget
> til ?

Fast IP koster 40 eller 50kr per måned. Ellers vil forbindelse disconnecte
hver 24ende time (eller 23:59 for at være helt præcis) og du får ny IP

/Dennis

Fra : Bent Nielsen

Dato : 04-10-08 23:36

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
>
> Fast IP koster 40 eller 50kr per måned. Ellers vil forbindelse disconnecte
> hver 24ende time (eller 23:59 for at være helt præcis) og du får ny IP

Har ikke kunne få fast ip fordi jeg ikke er et firma men ellers ser det
ud til at virke