Hvilken router?
Fra : heecom :-\)

Dato : 24-09-08 14:41

Hejsa.

Jeg har idag en Linksys Wireless G (54) router.
Den har det med at 'stå af' nærmes dagligt efterhånden.
Derfor må den 'varmstartes' for at få forbindelse til internet-
modem (speedstream 4100) igen. Den er placeret i kælderen
på et større 3-plans hus. Der er nærmest kun forbindelse i
'højre' side af huset, og kun op på stueplan. På 1.sal er der
nærmest 'dødt'...
Nå, men jeg har overvejet en ny router og vil gerne have en
Linksys igen, da jeg synes de gør det godt generelt..

Her har jeg kigget på en ny Linksys:

Wireless-N Gigabit Security Router with VPN WRVS4400N

som skulle være endnu bedre osv.

Kan nogen anbefale denne? Kan vi bruge vores 'gamle' PCMCIA
netkort i de bærbare? etc.?

På forhånd tak.

Mvh
Hans Erik :)

Fra : Henning

Dato : 24-09-08 18:00

>Kan nogen anbefale denne? Kan vi bruge vores 'gamle' PCMCIA

Det kan de garanteret snakke med om i den rigtige gruppe omhandlende
trådløst netværk.
Se på www.usenet.dk eller spørg i news:dk.velkommen hvis du ikke kan
finde den.