mickey mouse kabel
Fra : (-Peter-)

Dato : 23-09-08 13:32

Hej.

Er der nogen der ved hvor man får et strømkabel til en bærbar - med et
mickey mouse stik i den ene ende, og et almindeligt strømstik uden
jord i den anden ende.

Kablet skal helst ikke være for langt - og en vigtig ting - mener ikke
det skal koste mere en ca 30 kr.

Enten billigt på net (inkl. porto) eller et sted i odense.

Mvh
Peter

Fra : Esben

Dato : 23-09-08 20:38

http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-kabel/kabelel/kabel9046.html

--
Esben

Fra : (-Peter-)

Dato : 23-09-08 13:41

On 23 Sep., 21:38, "Esben" <esbenSENDSPAMH...@gruf.LAND> wrote:

> http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-kabel/kabelel/kabel9046....
>
> --
> Esben

mange tak - fortsat god aften

/peter

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 23-09-08 20:58

(-Peter-) wrote:
> [...]
> det skal koste mere en ca 30 kr.
>
> Enten billigt på net (inkl. porto) eller et sted i odense.

Sådan et ligger der ovre hos en jeg kender, og jeg skal alligevel forbi
ham imorgen, så kan jeg få det ved samme lejlighed.
Jeg kan dog ikke huske om det er uden jordstik, men ellers tager jeg
bare vinkelsliberen og skærer det af.

25 kr?

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 23-09-08 21:23

Jens C. Hansen wrote:

> [...]
> ham imorgen, så kan jeg få det ved samme lejlighed.
> Jeg kan dog ikke huske om det er uden jordstik, men ellers tager jeg

Det kan klares med et fast tag med en papegøjetang - det knækker ret let.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-08 21:35

On Tue, 23 Sep 2008 22:23:07 +0200, Jesper Hartoft
<news1@hartoftUD.net> wrote:

>Det kan klares med et fast tag med en papegøjetang - det knækker ret let.

og så lidt skæren i plastic så passer den i mange flere lande.

Det nemmeste er lige at montere et af de mindre almindelige stik der

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-09-08 22:37

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev

> Jeg kan dog ikke huske om det er uden jordstik, men ellers tager jeg bare
> vinkelsliberen og skærer det af.

Vinkelsliberen?!

Kan man ikke finde en tang, så kan man bruge en nøddeknækker. Det har jeg
klaret den med to gange.

Man skal bare dreje benet rundt, inden man knækker det af.

Claus

Fra : Henning

Dato : 24-09-08 14:31

On Tue, 23 Sep 2008 23:36:53 +0200, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> [...]
>klaret den med to gange.
>
>Man skal bare dreje benet rundt, inden man knækker det af.

Vip det en enkelt gang, så sparer du tid og vrid i håndleddet

Fra : Jesper Lund

Dato : 23-09-08 21:40

(-Peter-) wrote:

> Enten billigt på net (inkl. porto) eller et sted i odense.

Billigere forsendelse end ProConsult
<http://www.av-cables.dk/stroemkabel/netkabler/
mickey_mouse_netkabel_247_da/>

--
Jesper Lund

Fra : (-Peter-)

Dato : 23-09-08 15:08

On 23 Sep., 22:39, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> Billigere forsendelse end ProConsult
> <http://www.av-cables.dk/stroemkabel/netkabler/
> mickey_mouse_netkabel_247_da/>
>
> --
> Jesper Lund

ellers tak - henter i odense!

mvh
peter

Fra : (-Peter-)

Dato : 23-09-08 15:09

On 23 Sep., 21:57, "Jens C. Hansen"
<*Fjernes*dsl175...@vip.cybercity.invalid> wrote:

> [...]
> ham imorgen, så kan jeg få det ved samme lejlighed.
> Jeg kan dog ikke huske om det er uden jordstik, men ellers tager jeg

ellers tak - køber bare det nye i proconsult..
/peter