Firefox lukker ned
Fra : Martin Bak

Dato : 23-09-08 16:16

Nu har jeg gentagne gange oplevet problemer, som jeg ikke havde før jeg
hentede den sidste version af FireFox.

Hvis jeg forsøger at se tv på dr, så lukker hele svinereiet ned promte. Alle
faneblade og hele programmet afslutter, uden dialogbox om at sende
fejlimformationer eller noget, den lukker bare, og det endda _meget_
hurtigt.

Desuden kan jeg ikke længere komme på netbank (nordea) Dette problem opstod
efter at jeg installerede adblocker, men jeg mener ikke at jeg har blokeret
noget hos Nordea.
Øv. Min skidegode browser kan næsten ikke bruges mere...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-09-08 16:28

On Tue, 23 Sep 2008 17:16:11 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
> Alle faneblade og hele programmet afslutter, uden dialogbox om at sende
> fejlimformationer eller noget, den lukker bare, og det endda _meget_

Jeg har oplevet det samme nogle gange. Mærkeligt nok gemmer den ikke
engang 'state' (information om åbne URLs etc), så når man starter den
igen... er der bare ingenting, som om man selv havde lukket den. Skod.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-09-08 16:30

Martin Bak skrev:

>Desuden kan jeg ikke længere komme på netbank (nordea) Dette problem
>opstod efter at jeg installerede adblocker, men jeg mener ikke at jeg har
>blokeret noget hos Nordea.

Du må have blokeret for noget som er vigtigt for at benytte nordeas
netbank, jeg er selv bruger af den netbank og bruger adblock plus i
firefox uden det skaber problemer

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : JYH

Dato : 24-09-08 11:56

Ivan V. Klattrup wrote:

> Du må have blokeret for noget som er vigtigt for at benytte nordeas
> netbank, jeg er selv bruger af den netbank og bruger adblock plus i
> firefox uden det skaber problemer

Samme her.