MS Windows
briani 27239
Hurtigt søgeprogram
Fra : Rado

Dato : 22-09-08 08:06

Rendte lige ind søgeprogram der hævder at være hurtigt, og det er ikke
helt løgn. Prøvede at søge på filnavne der indeholdt "test" på alle
diske/partitioner på maskinen (6 stk ialt 720 GB), det fandt 2217 på
29.5 sekund. En anden søgning der kun gav 4 filer tog kun 1.8 sekund.

Til gengæld kan man kun søge på filnavne, ikke indhold. Og da jeg
søgte på *.jpg kunne den ikke vise mere end 5000 filer, og da jeg så
skiftede til thumbnail view crashede det til sidst da jeg scrollede
gennem filerne. Og selve scrollfunktionen hakker i det ved mange
filer. Men det er måske noget der kan rettes.

Desuden:

"Advanced users might want to search for a virus/rootkit file that is
hiding itself by hijacking Windows system libraries. Search GT is
scanning NTFS drives directly - so it'll find any file existing on the
drive."

Programmet kan iøvrigt fås til halv pris ($9.95) idag, men kun idag:

http://daily-deals.iconico.com/software/seo-spyglass-professional/

Nogen der kender til lige så hurtige alternativer, måske med nogle
flere features, f.ex. hurtig søgning på indhold i filerne?

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.