MS Windows
briani 27239
Vista og slette spil?
Fra : Henning Lund

Dato : 21-09-08 09:42

Sønnen har installeret spillet Call of duty 4 på hans vista
maskine, når man går ind under tilføj/fjern programmer er spillet
der ikke. Hvordan fjerner man så spillet helt fra maskinen når
der heller ikke er en afinstall i selve spillet?

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-09-08 09:58

In news:48d608e4$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Henning Lund <dendurikke@lite.dk> typed:
> [...]
> der ikke. Hvordan fjerner man så spillet helt fra maskinen når
> der heller ikke er en afinstall i selve spillet?

Man kan eventuelt installere spillet igen, og se om det dukker op i
fjern/tilføj, og så fjerne det derfra. Ellers kan man måske prøve i "søg"
funktionen at søge på spillet, og så fjerne filerne manuelt. Det har jeg
måttet gøre et par gange.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Henning Lund

Dato : 21-09-08 10:30

Tove Krieger <minimiv@privat.dk> skrev:
> [...]
> måske prøve i "søg" funktionen at søge på spillet, og så
> fjerne filerne manuelt. Det har jeg måttet gøre et par gange.

Tak for svaret, det vil vi prøve.

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 21-09-08 15:20

Henning Lund wrote:

> Tak for svaret, det vil vi prøve.

Har du kigget under Activision\Call of Duty 4\ om der ligger en uninstall
der?

Fra : Henning Lund

Dato : 21-09-08 16:49

Per R. Nielsen <dazzler53@hotmail.com> skrev:

> Har du kigget under Activision\Call of Duty 4\ om der ligger
> en uninstall der?

Den blev fjernet manuelt og regdatabasen lænset for spor.

Fra : ivan olsen

Dato : 22-09-08 16:24

sæt dvd-skiven i dvd-drevet og vælg unistall fra call of duty menuen der
dukker op.
LIGESOM når i skulle inst. spillet.