Gør det selv netværkskit
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 20-09-08 09:40

Hej, jeg leder efter, om nogle sælger en pakke, med nogle meter kabel,
nogle stik, og en tang til at smække det sammen med, gerne til en
fornuftig penge, da jeg kun skal bruge det, til at lave et kabel.

Gerne butik i KBH området.

Mvh

Kim

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 20-09-08 11:39

Har set aldi ret tit har et sæt til 180 kr ca, med 50mtr kabel, tang og 50
stik og plastic dutter til at beskytte stikket og et par vægstik, men ved ik
om det er noget de har hele tiden...

jacob

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-09-08 12:09

Jacob d'Andrade <jacob@bastard.dk> wrote:

> Har set aldi ret tit har et sæt til 180 kr ca, med 50mtr kabel, tang og 50
> stik og plastic dutter til at beskytte stikket og et par vægstik, men ved ik
> om det er noget de har hele tiden...

Der følger osse en tang med. OP kan være heldig. Kig i din lokale ALDI.

--
..rotinom siht edisni deppart m'I !PLEH

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-09-08 14:47

Axel Hammerschmidt wrote:

> Der følger osse en tang med. OP kan være heldig. Kig i din lokale ALDI.

Jesper Poulsen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-09-08 21:02

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> wrote:

> ^^^^

Det hjalp at skifte font fra Helvetica til Courier

--
..rotinom siht edisni deppart m'I !PLEH

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 21-09-08 12:02

Jesper Poulsen skrev:

> ^^^^

Jeg må forbi Aldi...

Tak for tipsne

// Kim

Fra : Morten

Dato : 22-09-08 15:23

> Gerne butik i KBH området.

Hvis du ikke finder noget i Aldi vil jeg næsten tro de har noget hos
www.brinck.dk (deres hjemmeside er elendig, men besøg butikken i kbh).

Ellers kan du positivt få det hos www.kjell.com i sverige næste gang du
tager til malmö eller helsingborg, har selv lige købt delene hos kjell i
Väla (Helsingborg).

Mvh
Morten

Fra : eja@urbakken.dk

Dato : 22-09-08 19:46

Kim Jørgensen wrote:
> [...]
> nogle stik, og en tang til at smække det sammen med, gerne til en
> fornuftig penge, da jeg kun skal bruge det, til at lave et kabel.

Biltema har det du søger
Erik