test for hardwarefejl
Fra : John Armstrong

Dato : 20-09-08 16:35

Hej

Er der nogen der kan anbefale et godt og gratis program til generel test for
hardwarefejl på en windows xp maskine?

Tak på forhånd.

Fra : Olesen

Dato : 20-09-08 16:44
Fra : John Armstrong

Dato : 20-09-08 17:20

Mange tak....men en memtest er vel ikke en generel test...den tester jo bare
hukommelsen..!??!

Fra : Olesen

Dato : 20-09-08 21:16

Ups.
Det hjælper nok at læse hvad det er du vil have

Jeg har ingen forslag til en komplet hardware test.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 21-09-08 08:57

"John Armstrong" <joarm@jdksdh.com> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale et godt og gratis program til generel test
> for hardwarefejl på en windows xp maskine?

Forventer du at den kan fortælle hvilken del der fejler?
Ellers prøv Prim95 og vælg at den skal lave en af de tests som gør "lidt af
hvert" (det er lang tid siden jeg brugte programmet) :)

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-09-08 10:20

John Armstrong wrote:

> Er der nogen der kan anbefale et godt og gratis program til generel test for
> hardwarefejl på en windows xp maskine?

Hvad er problemet da?

Jesper Poulsen

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 21-09-08 13:28

John Armstrong wrote:
> Er der nogen der kan anbefale et godt og gratis program til generel test for
> hardwarefejl på en windows xp maskine?

Til generel test, nej.
Der ligger dog en masse forskellige testprogrammer samlet på Ultimate
Boot CD: http://ultimatebootcd.com/

Du kunne også bare skrive her hvad problemet er, så kan gruppens
læsere/skribenter ofte fortælle hvad det skyldes og hvordan det løses.

Fra : John

Dato : 21-09-08 15:07

"John Armstrong" <joarm@jdksdh.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan anbefale et ... gratis program til generel test for
> hardware

Ved ikke præcis hvad du søger, måske noget i stil med dette:

"PC Wizard is ... designed especially for detection of hardware ... also ...
to analyze and benchmark your computer system. It can analyze and benchmark
many kinds of hardware":

http://majorgeeks.com/PC_Wizard_d3846.html

John

Fra : kjeld09

Dato : 22-09-08 05:10

On 20 Sep., 17:34, "John Armstrong" <jo...@jdksdh.com> wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale et godt og gratis program til generel test for
> hardwarefejl på en windows xp maskine?
>
> Tak på forhånd.

Hej

prøv SI-soft Sandra den kan fortælle en del om svagheder i din PCer

m v h
Kjeld