Kattelem - med eller uden adgangskontrol
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 20-09-08 09:08

Hej

Jeg skal investere i en kattelem, men er lidt i tvivl, om den skal være med
eller uden adgangskontrol?

Vi ser en del katte i nabolaget, men om de kunne finde på at gå ind i huset
tvivler jeg lidt på. De lurer selfølgelig hurtigt, hvordan vores katte
kommer ud og ind ;)

Hvilken kattelem har I monteret - med eller uden adganskontrol?

Kunne også forestille mig, at kattene skal vende sig til et halsbånd, og kan
de mon de?

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Klaus G.

Dato : 20-09-08 10:11

> Kunne også forestille mig, at kattene skal vende sig til et halsbånd, og
> kan
> de mon de?
De bakser med det i en 5-15min. og så er det ovre :)

Vores kattehar halsbånd med navn/tlf på, samt øremærkning.

Vi har også overvejet en kattelem med lås, men har hørt at det magnet haløj
godt kan være lidt træls, da det samler alt muligt jern med op når katten
render rundt jo...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 20-09-08 13:08

<klip"> Jeg skal investere i en kattelem, men er lidt i tvivl, om den skal
være med
> eller uden adgangskontrol?

Jeg har i ca. 8 år haft en almindelig kattelem uden magnet - dog med
ikke-gennemsigtig klap, og har aldrig haft en fremmed kat inde i kattegården
(den står så man kan komme ind men ikke ud)

Så det ville da være den løsning jeg ville vælge. Skulle der så opstå
problemer med andres katte, så kan man da overveje en anden løsning :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor