Sir luderkundestraf lidt om selvmordsfrihe~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-08 10:57

Sir luderkundestraf lidt om selvmordsfrihed?

I Information i dag skriver en radikal-MF at den ti år gamle straf-kurs mod
luderkunder i Sverige, har gjort skade på fire felter - flere ludere, mer
traficking, vanskeligere indsigt i miljøet (ala hash efter
pusherstreetlukning) og stop for hjælpearbejde.

Tilsvarende er jeg ret sikker på, at der er *forbuden frugt smager bedst* i
at godhedsindustrien afviser hjælp til selvmord, så det bliver hvad Camus
kalder"et stort kunstværk og en udfordring for den ulykkelige"

Hvis man i stedet kappedes om på psykiariske afdelinger at trække patienter
til og reklamerede med "vi har hængnings-rum" så ville færre begå selvmord.

Jeg tog meget speed under mit studie og da det var mangelvare og knyttet til
smugfester og kilden var én lægestuderendes ferier i Spanien, så var det
attraktivt, men da vi fandt ud af at fremstille det selv, så afvejede vi
sagligt for og imod , at nedturs ulemper opvejer fordele, og ingen af os
gad fortsætte hobbyen ,

Har man lidt livsindhold, forfalder man ikke til sådant, og har man ikke så
vil mn uvægerlig falde i et ulykkeshul.

Det vil ikke gribe om sig , så gør det en legal del af lægearbejde at hjælpe
de ulykkelige til deres livs største ønske - nul liv.

Het som vi også bør liberalisere blød og hård narko hvis USA en dag tillader
det.