N73 kludder
Fra : efnissen@gmail.com

Dato : 19-09-08 10:40

Hej....

Jeg har en Nokia N73 som er begyndt at lave lidt små-kludder bla. at
kameraet ikke rigtig vil fungere som det skal, den lukker ned når jeg
vil tage et billede - lidt det samme som når en windows pc begynder at
drille. Kan man formatere en N73 lige som man formaterer en pc og
starter forfra?

Mvh. Erk

Fra : Max

Dato : 19-09-08 17:47

Hej Erik

> drille. Kan man formatere en N73 lige som man formaterer en pc og
> starter forfra?

Ja, man kan godt starte forfra, men det løser ikke hardwarefejl.

--
Mvh Max

Fra : efnissen@gmail.com

Dato : 19-09-08 11:17

> Ja, man kan godt starte forfra, men det løser ikke hardwarefejl

Jeg er lidt i tvivl om det er hardwarefejl. Fungerer det hele efter en
geninstallation er det jo ikke hardwarenfeji. Hvordan geninstallerer
jeg en N73?

Mvh. Erik

Fra : Max

Dato : 19-09-08 19:06

Hej Erik

> geninstallation er det jo ikke hardwarenfeji. Hvordan geninstallerer
> jeg en N73?

Det er beskrevet blandt tipsene her

http://www.filesaveas.com/n73.html

--
Mvh Max

Fra : efnissen@gmail.com

Dato : 20-09-08 01:12

> Det er beskrevet blandt tipsene her
>
> http://www.filesaveas.com/n73.html

Der var en stor opdatering til telefonen som jeg installerede. Det ser
ud til at fungere som det skal.

Tak for hjælpen

Mvh. Erik