Besked fra reparatør
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 19-09-08 16:35

Jeg har sendt min SE K850i til reparation, fordi den ikke ville starte,
kun tænde for lyset i tastaturet.

Nu er rep. så afsluttet og teknikeren har skrevet flg. i sagen:
"Customization, enheden er testet ok."

Hvad pokker betyder dét i denne sammenhæng?

Jeg kender betydningen af "customization", men hvad dækker det over i
denne sammenhæng?

(Jeg har stillet værkstedet samme spørgsmål, men har ikke fået noget svar.)

Iøvrigt havde mobilen samme problem før, og jeg modtog den retur fra
rep. (andet værksted) for ca. 14 dage siden. Jeg har ikke foretaget
"customizations" end at lægge indstillinger for SMS, MMS og internet
ind. Den nåede altså at virke i ca. 8 dage inden den blev dårlig igen

Den er mindre end 6 måneder gammel.

--
Steen Suder

Fra : Anders

Dato : 19-09-08 17:00

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "customizations" end at lægge indstillinger for SMS, MMS og internet ind.
> Den nåede altså at virke i ca. 8 dage inden den blev dårlig igen

Jeg vil forlange at få den ombyttet !