Nokia 6220 Classic, nokia maps?
Fra : sls \(2770\)

Dato : 18-09-08 20:41

Der står at man får Nokia Maps med, men en inkludert 90 dagers prøveperiode
på navigering. Hvad koster det når de 90 dage er gået?

Jeg havde kig på en N6500 slide, men den var for langsom i menu til mig, ved
I om 6220'eren er hurtigere, syntes bla. at musikafspilleren i N6500 slide
kom alt for langsom frem når man skulle bruge den.

Ellers noget negativt omkring N6220C som jeg skal holde øje med?

Mvh Sid

Fra : Jan Nielsen

Dato : 19-09-08 07:45

sls (2770) skrev:
> Der står at man får Nokia Maps med, men en inkludert 90 dagers
> prøveperiode på navigering. Hvad koster det når de 90 dage er gået?
8euro(60kr) per måned eller 60euro(450kr) per år, men mon ikke man kan
installere et andet gps program ligesom på N95.

Husk data prisen også, hvis du ikke selv ligger kort på ryger der
hurtigt et par mb ... til ca. 10kr/mb hvis du ikke har en rabat pakke.

> Ellers noget negativt omkring N6220C som jeg skal holde øje med?
Tasterne klikker og føles som lidt ringe kvalitet, let lag i menuer og
programmer, men ikke så galt igen.

+
God tale genkendelse
GPS koordinater på billeder
Rimelig godt kamera (af en mobil at være)
Flere alarmer i alarmur

-
Intet nedtælle / stopur program indbygget
Lader ikke via usb, spild af et ekstra stik
Middelmådig batteri tid (2dage bliver måske bedre når man ikke leger så
meget med den)

Skal lige siges jeg kun har haft den i 2 uger ...

Fra : sls \(2770\)

Dato : 20-09-08 08:42

"Jan Nielsen" <nospam@mora.dk.byt.om.paa.mora.og.nospam> skrev i meddelelsen
> [...]
> meget med den)
>

> Skal lige siges jeg kun har haft den i 2 uger ...

Tak for svaret, tror jeg tager chancen og køber en

Mvh Sid

Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-09-08 10:53

Jan Nielsen skrev:
> Middelmådig batteri tid (2dage bliver måske bedre når man ikke leger så
> meget med den)

Lille update hvad angår batteri tid, der er kun et 900mAh batteri i
telefonen, så man skal ikke forvente levetiden bliver bedre.

2dage med moderat brug af telefonen er hvad den kan præstere.
Har indtil videre kun fundet et uoriginalt batteri man kan skifte til,
der har dobbelt så meget strøm, har ikke prøvet det endnu...

http://www.batterizonen.dk/catalog/product_info.php?cPath=cPath=31&products_id=311