Mit bedste råd imod fedtede og skællede hu~
Fra : Lyrik

Dato : 18-09-08 12:30

Jeg led selv af det! Fedtede skæl i håret som bredte sig i panden, langs
siderne af næsen og endog bag ørene! Jeg har prøvet alt i skælshampoo!

Det har været en kamp for mig igennem 30 år mindst og den har budt på flere
gennembrud som i skal høre om. ja hvis I gider altså?:

Første gennembrud var da jeg opdagede at hvis jeg gned mig i ansigtet med en
overskåret citron og ikke lagde fingrene imellem, så kunne jeg fjerne det
meste af de skællede hudområder. Når det begyndte at svide vaskede jeg med
lidt lunkent vand.
Dette råd til en ung kvinde der uden held havde ofret et par tusind på en
hudlæge og hvis problem lignede mit omkring næsen, gav mig et par flasker
rødvin i gave.

Men det kom hurtigt igen...og igen...og man glemte citronen...;-(

Kunne det være noget infektiøst...svampeagtigt? Noget tydede på det. Næste
gennembrud kom da jeg så reklamerne for "Vanish Oxi Action")) jeg
undersøgte indholdet på nettet og opdagede at det syntes at være en
uskadelig desinficerende "overilte-kur"
Jeg gik igang med at vaske ..hår...ansigt...med dette produkt. Først det
flydende som mindede mest om hårshampoo og senere pulveret.
1 år har jeg afprøvet det og ingen bivirkninger. Det kunne fjerne alle hud
og hårproblemer. En hudlæge jeg diskuterede det med var interesseret, for de
brugte selv røde desinficerende bade til håbløse hudproblemer!!

Men det var jo skruen uden ende, når man glemte det som man glemte citronen
så var det som problemet sagde:"I'l be back!!";-(

Jeg havde fokuseret i den forkerte retning! På helbredelse, i stedet for at
tænke over hvad der kunne forårsage problemet.
Hvor kommer hudproblemer først?-På de følsomme slimhinder!

Til åbenbart kun kvinder-ingen foreslår mænd at bruge det-kan man få "Vivag
intim vask", som genopretter den følsomme PH balance og forhindrer..svamp i
de kvindelige ædlere dele!!!...Jamen?!!...Jamen??!

Jeg begyndte at skifte shampoo og kropsvaskemidler ud med "Vivag"(dyr men
drøj i brug) og nu kom det egentlige gennembrud! Alt blev normalt!!!

Konklusion:
Alle de shampooer man vasker hår med, disse kunstige midler, de er årsagen
til hudproblemerne i ansigtet og andre steder!
I midlet "Vivag til kvindelige kønsdele" har man måttet opbyde al
videnskaben for ikke at blive ramt af kvindernes hævn!

Kun et sådant middel er godt nok til vores hår og ansigt!

Hilsen
jens

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Mr.Larsen

Dato : 18-09-08 12:49

Lyrik skrev den 18-09-2008:
> Jeg led selv af det! Fedtede skæl i håret som bredte sig i panden, langs
> siderne af næsen og endog bag ørene! Jeg har prøvet alt i skælshampoo!
....snip

Lyder som skæleksem, og er det det findes der ingen kur der kan fjerne
det, du kan mildne det med cremer, men pas på med de cremer der
indeholder kortison, de kan gøre hund tynd og pergamentagtig, prøv evt.
med Helosan også kendt som kopattesalve, det vil have en dæmpende
effekt, men er ikke skadelig som div. kortisonsalver.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...