Classic Race på Ring Djursland i week-ende~
Fra : Per V. Misser

Dato : 18-09-08 19:58

Hej Folks!
Støt op om et spændende arrangement på Ring Djursland i den kommende
week-end.

http://www.amk-racing.dk/

--

Per V. Misser
CX500 Eurosport 82

Fra : Armand

Dato : 18-09-08 21:08

Per V. Misser skrev:
> Hej Folks!
> Støt op om et spændende arrangement på Ring Djursland i den kommende
> week-end.

Dilemma: Se på at folk kører rundt på R.Djursland, eller selv køre rundt
om Limfjorden!?

Jég har taget mit valg (Er du forøvrigt med på den Ditlevsen??)

--
Armand.

Fra : Leif

Dato : 20-09-08 10:14

"Per V. Misser" <per_misser@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Folks!
> Støt op om et spændende arrangement på Ring Djursland i den kommende
> week-end.
>
> http://www.amk-racing.dk/
>

> --
>
> Per V. Misser
> CX500 Eurosport 82

Er der fra i morgen tidlig for at se 50cc - og især høre Van Veen'erne.

Mvh, Leif

Fra : Leif

Dato : 21-09-08 20:48

"Leif" <Den fårduikke@her.dk> skrev i meddelelsen
> "Per V. Misser" <per_misser@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Er der fra i morgen tidlig for at se 50cc - og især høre Van Veen'erne.

Og jeg siger jer, hvilken saglig lyd med minder fra lømmelalderen, hvor ens
eget 10hk
jordede alle kammesjukkerne.

Hurtige omgangstider på højde med de langsommeste af 500cc 4-takterne
(1.08).

Ellers var der alle tænkelige maskiner med hver deres lyde og værdier.
Og der blev ikke lagt fingre imellem - der var kamp til stregen.

20-30 CBX'ere tog også et par ½ rolige runder, herlige maskiner.

Tæskelækker arrangement - vi mangler bare lige, der er nogen, der fikser en
tribune med oversigt over svingene ned til dalen.

Selv solen havde de tryllet frem begge dage.

Der var virkeligt alt, hvad der kunne få kroppen til at rykke af nostalgi.

Også godt Jo slipper heldigt fra sit styrt .....

Mvh, Leif