MS Windows
briani 27239
SP3
Fra : Hr Jørgen

Dato : 18-09-08 23:33

Jeg har installeret WinXP med SP2.

Nu bliver jeg tilbudt en opdatering med SP3.

Hvad skal jeg med den? Er den bedre end SP2? Til hvad? -Hvad kan 3-eren, som
2-eren ikke kan?

Normalt accepterer jeg de opdateringer, jeg bliver tilbudt, selv om jeg ikke
aner, hvad de gør godt for. Men denne her råder mig til at sikre alle data i
drevet forinden. Det gør mig utryg. Hvad farligt er der i den, siden jeg
skal backe det hele op forinden?

I gamle dage, da man brugte SP1, installerede jeg SP2, og der var flere
programmer, der ikke virkede bagefter. Risikerer jeg det, hvis jeg
accepterer SP3?

Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-08 06:35

"Hr Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret WinXP med SP2.
>
> Nu bliver jeg tilbudt en opdatering med SP3.
> Hvad skal jeg med den?

Her er en fuldstændig oversigt over det sp3'eren indeholder
http://download.microsoft.com/download/c/3/6/c36d4caf-c24c-46af-aab4-c658f5941add/Windows%20XP%20Service%20Pack%203.pdf

> I gamle dage, da man brugte SP1, installerede jeg SP2, og der var flere
> programmer, der ikke virkede bagefter. Risikerer jeg det, hvis jeg
> accepterer SP3?

Du kan jo altid spole tilbage med systemgendannelse. Lav evt. et
gendannelsespunkt inden du installerer

/karsten

Fra : Ole C

Dato : 19-09-08 09:37

Karsten Madsen skrev blandt andet:

> Du kan jo altid spole tilbage med systemgendannelse. Lav evt. et
> gendannelsespunkt inden du installerer

Endnu nemmere:
SP3 kan af-installeres under "Tilføj og fjern programmer"

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-08 11:41

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Endnu nemmere:
> SP3 kan af-installeres under "Tilføj og fjern programmer"

Ja, men gendannelsespunkter er nu ikke at foragte.

/karsten